مأمور وظیفه شناس پلیس دو شهروند را از مرگ نجات داد

0

مأمور وظیفه شناس پلیس در قاین با فداکاری دو شهروند را از مرگ حتمی نجات داد.

سردار فرشید ، فرمانده انتظامی استان گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سانحه رانندگی در کمربندی میدان طلای سرخ شهرستان قاین بلافاصله نیرو‌های امداد، مأموران پاسگاه ولیعصر و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند بر اثر برخورد سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محل اعلامی، سواری پراید دچار حریق شد و سرنشینان خودرو داخل آن محبوس شده اند.

جدول کد تخلفات و نرخ جریمه‌‌های رانندگی

فرمانده انتظامی استان گفت: با اقدام به موقع مأموران و نیرو‌های امدادی حریق مهار شد و با از جان گذشتگی یکی از مأموران پاسگاه ولیعصر قاین در حالی که هر لحظه امکان گسترش و یا انفجار خودرو وجود داشت، ۲ سرنشین محبوس شده در پراید از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و به آنان امدادرسانی شد.

سردار فرشید با بیان این که مأمور وظیفه شناس پلیس نیز در این حادثه دچار سوختگی و آسیب شده است، افزود: این اقدام خداپسندانه مأمور پلیس فراتر از وظایف سازمانی است که از فداکاری و از جان گذشتگی این مأمور وظیفه شناس قدردانی می‌کنیم.

او گفت: پلیس علاوه بر وظایف سازمانی و تأمین امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می‌کند و در صورت مواجه با مواردی که جان شهروندان در خطر است با گذشتن از جان خود به آنان امدادرسانی می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.