جان‌ باختن مامور پلیس راه آستارا- تالش در تصادف رانندگی +عکس

0

گیلان رئیس پلیس راه گیلان از جان‌باختن مامور پلیس راه آستارا – تالش حین انجام وظیفه بر اثر تصادف خبر داد.

سرهنگ جاورصفاری در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در محور تالش به لیسار، ساکت محله نرسیده به جوکندان، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودرو پاترول حین تردد در مسیر تالش به لیسار با مامور پلیس راه آستارا – تالش برخورد کرده، افزود: در این حادثه خودرو پاترول با مامور پلیس راه که در حین انجام وظیفه خودرو سازمانی را در شانه خاکی جاده متوقف کرده بود، برخورد که متاسفانه منجر به مجروحیت وی شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: در این تصادف مامور پلیس راه کارمند «هوشمند اظهری‌نیا» سریعا به مرکز درمانی منتقل که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت کرد. کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو سواری پاترول اعلام کرده‌اند.

اخبار حوادث اخبار تصادف اخبار گیلان تصادف وحشتناک تصادف مرگبار اتفاقات تلخ

سرهنگ صفاری در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این همکار عزیز خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس راه با تمام وجود برای تامین نظم و امنیت محورهای مواصلاتی و تسهیل در آمد و شد انجام وظیفه می‌کنند و در ایفای نقش و تکلیفی که بر عهده دارند از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.