پرونده فوت یک زن بر اثر شلیک پلیس در اهواز به کجا رسید؟

0

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور پیگیری نتیجه اقدامات انجام شده درباره پرونده مرگ یک زن بر اثر شلیک پلیس در اهواز را صادر کرد.

به گزارش کارستان علی افتخاری اظهار کرد: پرونده فوت این خانم بر اثر شلیک مأمور پلیس در اهواز در حال رسیدگی است.

وی افزود: در تاریخ دهم مهر ماه وکیل اولیای دم طی شکوائیه‌ای به دادسرای نظامی عنوان کرد در نهم مهرماه زمانی که موکلش به اتفاق همسر و فرزند خردسال‌شان با خودرو پژو پارس سفید در حرکت بوده، همسرش مورد اصابت تیر مأموران قرار گرفته و فوت می‌کند.

اخبار حوادث حوادث وحشتناک حوادث واقعی پرت شدن از خودرو حادثه مرگبار اتفاقات ناگوار اخبار تهران دختر زیبا ازدواج ناموفق خودکشی با ماشین

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خوزستان ادامه داد: با دستور معاون دادستان نظامی موضوع به بازرسی انتظامی استان خوزستان جهت بررسی اولیه اعلام تا ظرف حداکثر یک هفته نتیجه اعلام شود.

افتخاری خاطر نشان کرد: بازرسی انتظامی در تاریخ ۱۷ مهرماه طی گزارشی بعد از تحقیق از مأموران حاضر در صحنه در مأموریت اعلام داشته که در تاریخ نهم مهرماه ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف، جانشین کلانتری در معیت عوامل گشت در محل حاضر و خانمی بیان داشته یک دستگاه پژو پارس سفید شیشه دودی با سه نفر سرنشین با توسل به زور اقدام به سرقت یک رشته گردنبند و سه عدد النگو به ارزش ۲۵ میلیون تومان از وی کرده و متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش، مراتب اعزام نیرو و طرح مهار از طریق فرماندهی سریعاً به همه مقرهای تابعه اعلام می‌شود. به گفته این مقام قضائی، در این گزارش اشاره شده که یکی از مأموران پلیس در حین گشت به یک دستگاه پژو پارس با مشخصات اعلامی مشکوک می‌شود و بعد از ایست و شلیک سه تیر هوایی و به علت عدم توقف خودرو فوق به سمت لاستیک خودرو تیراندازی می‌کند که در این تیراندازی همسر راننده خودرو که در صندلی عقب نشست بوده مورد اصابت تیر قرار می‌گیرد که بعد از انتقال در بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خوزستان گفت: به محض وصول گزارش اقدامات قضائی انجام و پرونده به شعبه اول بازپرسی ارجاع و در حال رسیدگی است. موضوع با توجه به تحقیقات صورت گرفته در دست بررسی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.