بیوگرافی شهید ستوان یکم علی اکبر رنجبر + عکس

0

شهید رنجبر این روزها نامش به عنوان یک قربانی قانون استفاده از سلاح بر سر زبان هاست سرهنگ دوم رنجبر در حالی که با یک اوباش درگیر میشود به جای اینکه به دنبال دفاع از خود باشد به دنبال محافظت از اسلحه اش بود که توسط اوباش به سرقت نرود. موضوع شلیک نکردن این پلیس به اوباش حین درگیری علامت سوال بزرگی است که ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است برخیها معتقدند که اسلحه او گیر کرد و نتوانست شلیک کند و برخی دیگر ماجرای جواب پس دادن های او به دادگاه برای قانون مبهم استفاده از سلاح را دلیل آن میدانند. به هر حال او به شهادت رسیده و خانواده اش داغدار شده اند و باید فکری به حال قانون سلاح کرد.

در کشورهای اروپایی اسلحه هایی که توسط پلیس حمل میشوند دارای شوک قوی الکتریکی است که با شلیک ، مجرم را زمین گیر میکند اما در کشورمان بودجه کافی برای مجهز کردن پلیس وجود ندارد.

اخبار شیراز حوادث وحشتناک بیوگرافی علی اکبر رنجبر نیروی انتظامی اراذل و اوباش اخبار حوادث قتل وحشتناک فیلم وحشتناک

بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر

ستوان یکم علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز که روز گذشته توسط اراذل و اوباش به شهادت رسید ویدیو شهادت او در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای را به همراه داشته است.

ایشان در پاسگاه روستای بیدزرد شیراز خدمت می‌کرد و جانشین فرمانده این پاسگاه بود.

متاسفانه ایشان شب گذشته ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ با یکی از اراذل و اوباش درگیر می‌شود و از ناحیه گردن دچار ضربه شدیدی با چاقو می گردد و در نهایت به شهادت می‌رسد جراحات وارد شده بر گردن او که باعث پاره شدن شاهرگش شده بود سبب گردید که خونریزی بسیار زیادی داشته باشد و در نهایت به شهادت برسد .

در این باره سرهنگ کاووس محمدی گفته است که اراذل و اوباش با سلاح سرد از جمله قمه شهید علی اکبر رنجبر را از ناحیه گردن او را مجروح کردند متاسفانه شدت خونریزی بسیار زیاد بوده و ایشان به شهادت رسید.

فیلم لحظه درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر با اشرار و به شهادت رسیدن ایشان

همسر و فرزندان

گفته می‌شود که ایشان متاهل بوده و دارای دو فرزند بود روستای بیدزرد ۲۰ کیلومتری شهر شیراز بوده و در جاده کوار قرار دارد شهید علی اکبر رنجبر در سالهای اخیر تلاش بسیار زیادی برای برقراری امنیت در این منطقه کرده بود گفتنی است که مراسم تشییع ایشان فردا در حرم شاهچراغ برگزار می‌شود.

در این درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست، همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح شد و به مرکز درمانی انتقال یافت که حال عمومی وی مناسب است.

پیکر سرهنگ «علی اکبر رنجبر» شهید نیروی انتظامی ظهر امروز جمعه پس از اقامه نماز جمعه در شیراز تشییع و خاکسپاری شد.

مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر که شب گذشته در درگیری با اشرار به شهادت رسید، جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، بعد از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز برگزار شد. پس از مراسم تشییع، این شهید در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده می شود.

اخبار شیراز حوادث وحشتناک بیوگرافی علی اکبر رنجبر نیروی انتظامی اراذل و اوباش اخبار حوادث قتل وحشتناک فیلم وحشتناک
دستگیری قاتل

سردار “مهدی حاجیان” در رابطه با این خبر اظهار داشت:با دستور ویژه فرمانده انتظامی کل کشور مبنی برتسریع در دستگیری این قاتل متواری و  با هدایت های میدانی فرمانده و جانشین انتظامی استان فارس، قاتل جانی و شرور مسلح که سیزدهم بهمن ماه سرهنگ دوم شهید “علی اکبر رنجبر” را به شهادت رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: خون به ناحق ریخته شده شهدای عزیز ما خاصه شهید علی اکبر رنجبر در استان فارس  سند حقانیت و مظلومیت مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی است و لازم است تا قوای سه گانه با حمایت های خود در قوانین واصلاح آن از این مظلومیت دفاع کنند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح کردن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.