تیونینگ منهارت برای ب ام و M2 کامپتیشن +عکس

0

شرکت تیونینگ منهارت (Manhart) در نوامبر سال 2018، از نسخه‌ قوی‌تر ب‌ام‌و M2 کامپتیشن، با نام MH2 رونمایی کرد. اکنون منهارت بار دیگر این کوپه پرفورمنس را مورد توجه قرار داده که به زودی با نسلی جدید جایگزین خواهد شد‌.

در بخش فنی، یک پیشرانه 3 لیتری توئین‌توربو با اینترکولر و کیت توربو جدید در نظر گرفته شده که 630 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

اخبار خودرو مجله خودرو معرفی خودرو مجله ماشین مجله خودرو کارستان بهترین خودرو اسپرت خودرو اسپرت

نسل F87 از ب‌ام‌و M2 هنوز هم یکی از بهترین‌‌ها در صنعت خودروهای مدرن محسوب می‌شود‌. بنابراین، منهارت تصمیم‌ گرفت تا نسخه‌ای سرسخت از این خودرو را برای استفاده بهینه در پیست بسازد و به جرات می‌توان گفت که این کار را به نحو احسنت انجام داده است‌.

در بخش فنی، یک پیشرانه 3 لیتری توئین‌توربو با اینترکولر و کیت توربو جدید در نظر گرفته شده که 630 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم اگزوز کامل منهارت، ساخته شده از استیل ضدزنگ، با کنترل درپوش اضافه شده است.

سیستم ترمز از ب‌ام‌و M4 GT4 با کالیپرهای شش پیستونی و دیسک‌های 380 میلی‌متری محور جلو، گرفته شده است. سیستم تعلیق نیز با کویل‌اور KW تقویت شده و بر رینگ‌های 19 اینچی و تایرهای 265/35 و 295/30 سوار است.


تیونینگ منهارت برای ب‌ام‌و M2 کامپتیشن

ظاهر MH2 جدید ممکن است شبیه به نسخه قبلی باشد؛ اما فضای داخلی کاملاً متفاوت است. به جای صندلی‌های عقب، رول‌کیج اضافه شده است. صندلی‌های اسپرت Recaro، پدال‌شیفترهای کربنی، کیت‌ کربنی برای کنسول میانی و نمایشگر Awron، از دیگر ویژگی‌های کابین MH2 جدید است.

مترجم :باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.