هوندا HR-V مدل ۲۰۲۳ ظاهر جدید خود را به نمایش گذاشت

0

اولین عکس‌های این شاسی‌بلند کوچک جدید منتشر شده است.

کوچکترین شاسی بلند هوندا قرار است برای نسل جدید به روز شود و احتمالا تغییرات قابل توجهی برای سال ۲۰۲۳ داشته باشد. هم اکنون اولین عکس‌های رسمی از مدل بازطراحی‌شده به نمایش در آمده است؛ آن طور که این شرکت اعلام کرده قرار است که این خودرو به ایالات متحده برود.

این خودرو برای نسل جدید بزرگ‌تر از نسل قبل است و از مدل کوچک‌تر و فقط هیبریدی بازار اروپا که سال گذشته فاش شد، متمایز است.

در حالی که HR-V قبلاً از همان پلتفرم هاچ بک Fit استفاده می‌کرد، هوندا می‌گوید که شاسی بلند ساب کامپکت جدید روی همان پلتفرم سیویک سوار می‌شود. این خودرو نسبت به قبل فاصله محوری بیشتری دارد و اکنون دارای سیستم تعلیق مستقل در عقب است.

تمام ادعا‌های هوندا در مورد پیشرانه این است که این خودرو از موتور  ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۱۸۰ اسب بخاری بهره می برد تا جایگزین HR-V قدیمی شود. موتور ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی ۱۵۸ اسب بخار تولید می کند که از تریم‌های پایین‌تر سیویک بهره می برد که ممکن است به عنوان موتور پایه HR-V ارائه شود.

دیفرانسیل جلو احتمالاً استاندارد خواهد بود و سیستم چهارچرخ محرک اختیاری است و گیربکس اتوماتیک CVT باید تنها انتخاب باشد. احتمالاً یک موتور هیبریدی HR-V نیز به خط تولید ملحق خواهد شد.

هوندا هنوز عکس یا اطلاعاتی در مورد فضای داخلی HR-V منتشر نکرده است و معلوم نیست که پلتفرم جدید چه خواهد بود.

HR-V قبلی، مانند فیت به دلیل داشتن مخزن سوخت آن که در زیر صندلی‌های جلو نصب شده بود، دارای کف باری بسیار کم بود؛ بنابراین ما مطمئن نیستیم که صندلی عقب HR-V قدیمی با قابلیت تنظیم بسیار بالا که می‌تواند در پیکربندی‌های مختلف جمع شود، به مدل جدید منتقل شود یا خیر.

سطوح تریم LX، Sport، EX و EX-L مدل فعلی احتمالاً ادامه خواهد داشت و هوندا ویدیویی منتشر کرد که HR-V جدید را در چندین رنگ از جمله قرمز، خاکستری، نقره‌ای، سیاه و سفید نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود قیمت‌ها کمی از قیمت اولیه  ۲۳ هزار و ۹۵ دلاری فعلی افزایش یابد و مدل‌های AWD بارگذاری شده بیش از ۳۰ هزار دلار قیمت داشته باشند. اطلاعات بیشتر در چند ماه آینده قبل از عرضه HR-V ۲۰۲۳ در تابستان ارائه خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.