عرضه راین R3 به بازار ایران توسط خودروسازان راین + عکس

0

خودروسازان راین را باید یکی از آرام ترین خودروسازی های داخلی بدانیم بطوریکه در چند سال اخیر حتی یک محصول نیز به بازار عرضه نکرده است. خودروسازی که البته در دهه 80 شمسی با تولید محصولات هیوندای اعتبار قابل قبولی بدست آورد اما بعده ها با جایگزینی چینی ها بر روی خط تولید و همچنین مشکلات مالی به حاشیه رفت و چند سالی فعالیت خاصی در بازار نداشت.

https://cdn.khodrobank.com/Reviews/96240_Rayen-R3-1.jpg

حال عکس هایی توسط مخاطبین خودروبانک به دست ما رسیده که نشان می دهد خودروسازان راین در حال تست های آزمایشی یک خودروی جدید در تهران است. خودرویی که در پشت آن راین R3 نوشته شده اما باید گفت که این خودرو در حقیقت مینی ون لارک Q1 است. لارک Lark خودروساز چینی است که در حقیقت لارک Q1 تنها محصول این خودروساز است و فعلاً هیچ محصول دیگری در سبد خود ندارد! البته لارک Q1 در بعضی از بازارها مثل شیلی به نام چانگان CS1 و یا چانگان CX20 کراس نیز نام گذاری شده است.

مینی MPV لارک R3 از نظر طراحی آنچنان خودروی بروزی نیست و در تمامی زوایا مشخصاً با خودرویی نسبتاً قدیمی از نظر ظاهری سر و کار داریم. مینی ون لارک R3 که احتمالاً به نام راین R3 عرضه می شود، به موتور 1.4 لیتری تنفس طبیعی بنزینی مجهز است و گیربکس نصب شده روی آن 5 سرعته خودکار است. این پیشرانه می تواند حداکثر 101 اسب بخار تولید کند و حداکثر گشتاور تولید شده 120 نیوتن متر است.

قیمت راین R3 مشخصات راین R3 جدیدترین خودروهای وارداتی بهترین خودرو چینی در ایران خودرو چینی جدید تازه های خودرو در ایران اخبار خودرو مجله خودرو معرفی خودرولارک Q1

 

ابعاد راین R3 در طول 3970 میلیمتر، عرض 1730 میلیمتر و ارتفاع 2450 میلیمتر است که و ظرفیت سرنشینان این مینی ون دیفرانسیل جلو 5 نفر است.

شاید تنها کارت برنده راین R3 که بتواند روی آن در بازار مانور دهد، قیمت بسیار رقابتی آن است که ممکن است برای استفاده سازمان ها جذاب باشد. قیمت جهانی راین R3 بین 56 الی 65 هزار یوان است. با توجه به شرایط کنونی بازار و قیمت روز دلار، احتمالاً باید منتظر قیمتی در حدود 400 الی 500 میلیون تومان برای این خودرو باشیم. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که خودروسازان راین چه زمانی این مینی ون را روانه بازار می کند و چه تجهیزاتی برای آن در نظر خواهد گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.