شایعه انحلال سامانه یکپارچه خودرو

0

سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت صبح امروز به سوال خبرنگاران درباره شایعه انحلال سامانه یکپارچه عرضه خودرو و بدعهدی خودروسازان در عمل به تعهدات خود پاسخ داد.

سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت صبح امروز در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره بدعهدی خودروسازان در عمل به تعهدات خود گفت: خودروسازان براساس توان تولیدی خود محصولات را در سامانه عرضه کردند و نزدیک به ۲ میلیون در این مراحل ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: حتما پاسخ به این تقاضا با میزان تولیدی که خودروسازان دارند نیازمند این است که در هر مرحله با مقدار خودرویی که تولیدش خاتمه پیدا می کنند، عرضه صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوال دیگر فارس درباره انتشار شایعاتی پیرامون انحلال سامانه یکپارچه عرضه خودرو هم تاکید کرد: انحلال سامانه یکپارچه عرضه خودرو علیرغم شایعاتی مطرح شده در دستور کار دولت نیست و تغییر در سامانه یکپارچه را کاملا رد می‌کنیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تصریح کرد: اساساً تا زمانی که استفاده از خودرو به عنوان کالای سرمایه برای برخی از اقشار مطرح است و تقاضای مازاد غیر واقعی خودرو در بازار را القا می‌کند دولت اصرار دارد همچنان از سامانه یکپارچه استفاده کند و برنامه‌ای هم برای انحلال سامانه در وزارت سمت وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.