معرفی Mercedes-AMG GT3

0

Mercedes-AMG GT3 Edition غول بدون هومولوگ FIA

مرسدس ای ام جی امسال پنجاه و پنجمین سالگرد تولد خود را جشن می‌گیرد. به همین مناسبت این شرکت خودرویی ویژه با نام Mercedes-AMG GT3 Edition معرفی کرده است که تنها 5 عدد از آن تولید خواهد شد. این مدل با چند ارتقا سخت افزاری نسبت به مدل استاندارد عرضه می‌شود که آن را به سخت‌جان‌ترین و فوق‌العاده‌ترین نمونه مسابقه‌ای ستاره سه پر تبدیل می‌کند.

FIA به خاطر تغییرات صورت گرفته بر روی این مدل به Mercedes-AMG GT3 Edition مجوز و هومولوگیشن نداده است. با این وجود هیچ محدودیتی بابت آیرودینامیک، پیشرانه، اگزوز و وزن برای این خودرو لحاظ نشده تا این خودرو هر آنچه که در چنته دارد (پرفورمنس بسیار بالا و صدایی به شدت بلند و جذاب که فاقد صدا خفه کن است) برای راننده در طبق اخلاص بگذارد. پیشرانه 8 سیلندر 6.3 لیتر این خودرو که مورد بهینه سازی قرار گرفته، حالا 650 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند که 100 اسب‌بخار بیشتر از نمونه استاندارد FIA است.

از نظر بصری Mercedes-AMG GT3 Edition دارای رنگ منحصر به فرد بدنه و طرح‌هایی مانند لوگو آفالترباخ و عدد 55 است که آن را از دیگر نمونه‌ها جدا می‌کند. داخل کابین بر روی قاب فیبرکربن صندلی‌ها پلاک Edition 55 – 1 of 5 وجود دارد که نشان دهنده سری تولید این خودرو خواهد بود. فضای داخلی با رنگ متالیک Anthracite پوشیده شده که با ترکیب فیبرکربن در تضاد است و جلوه آن را بیشتر از قبل می‌کند.

از نظر تکنولوژی، کابین از آخرین نسل DDU یا همان یونیت نمایشگر اطلاعات استفاده می‌کند که توسط بوش تولید شده است. این نمایشگر کیفیت بسیار بالایی دارد و مانند دیگر خودرو‌ها اطلاعاتی نظیر سرعت، دور موتور، دمای موتور، لپ تایم و … را نشان می‌دهد. زمانی که خودرو استارت زده می‌شود، یک لوگو موشن جذاب از AMG’s 55th-anniversary بر روی صفحه ظاهر خواهد شد.

با خرید این خودرو مالکین روکش مخصوص بدنه، یک جعبه ایزار حرفه‌ای با لوگو 55 و ساعت Pilot’s Watch Chronograph Edition از برند IWC تحویل می‌گیرند. قیمت هر دستگاه از این خودرو خاص 620 هزار دلار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.