چگونه می توانیم با حصیر چوبی پولدار شویم

0

چگونه پولدار شویم ! تقریبا هر کس آن را می خواهد، اما تعداد کمی از مردم واقعا می دانند که چه باید بکنند تا بتوانند پول را به دست آورند. پولدار شدن ترکیبی از شانس، مهارت و صبر است.  با توجه به تجربه خودم در مدت زمان کم با حوزه های که در این مقاله به آن اشاره شده به پول و ثروت دست پیدا کردم.

حصیر چوبی دست دوم

حصیرهای چوبی دارای کارایی فوق العاده ای بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالا هستند. حصیر چوبی دست دوم دست بافت بوده و با دست هنرمندان بومی بافته می شود که هر منطقه بافت مخصوص به خودش را دارد و یکی از محصولات سوغاتی آن شهر محسوب می شود.

حصیرهای چوبی به صورت متحرک و ثابت می توان در بسیاری از مکانها نصب کرد و با رول کردن به سمت بالا آن را جمع و بسته کرد. در حال حاضر از این محصول برای پانسیون، سقف کاذب، سفره خانه و منازل روستایی و قدیمی بیشترین کاربرد را دارد و مورد استقبال این افراد قرار گرفته است.

شاید برایتان جالب باشد، در بسیاری از شهرهای بزرگ به دلیل آلودگی هوا از این نوع حصیر برای ورودی درب خود استفاده می کنند و می تواند محافظت کننده ی خوبی در برابر آلودگی و گرد و غبار به حساب آید.

حصیر درایو ثرو

به طور قاطع می توان گفت که حصیر درایو ثرو و حصیر بافی جزء هنر های اصیل مردمان کشور ایران بوده است و از بیش از دوازده هزار سال پیش به بافتن این محصول مشغول بوده اند؛ مردم جنوب این هنر دیرینه را به صورت اجدادی حفظ کرده اند و با توجه به گسترش زندگی شهری این هنر تاریخی خود را از یاد نبرده اند. یکی از بهترین حصیر ریز موجود در بازار حصیر درایف ثرو بوده است که از نظر جنس و کیفت بسیار مرغوب و درجه یک می باشد؛ بهتر است برای تهیه این محصول سایت مذکور را به خاطر داشته باشید؛ زیرا از نظر جلب اعتماد و رضایت مشتری طی سالیان زیاد توانسته به خوبی عمل کند.

بهتر است بدانید با توجه به مواد اولیه ای که در مناطق مختلف کشور برای حصیر بافی استفاده می شود، محصول نهایی می تواند متفاوت و گوناگون باشد، نحوه حصیر بافی و مواد مصرفی در شمال کشور در مقایسه با جنوب کشور بسیار متفاوت است.در شمال کشور عزیزانی که به این کار مشغول هستند از ساقه ی گندم وکلزا و برنج برای حصیر بافی استفاده می کنند، این در حالی است که مردم جنوب برای انجام این کار اغلب از الیاف درخت نخل بهره مند می شوند.این مجموعه همواره در تلاش بوده است برای بافت حصیر المیرا از بهترین مواد اولیه استفاده نماید و به دست هنرمندان توانمند کشور اثری زیبا بیافریند که رنگ و بوی خاک سرزمین ایران را داشته باشد.

حصیر بامبو

حصیرهای بامبو مصنوعی استحکام کششی بالایی دارند و به دلیل چوب آن که یک ماده تجدید پذیر است ماهیت همسانگری دارد و ممکن است معایبی را نیز در بر داشته باشد. قیمت حصیر بامبو بر اساس کیفیت آن معین می شود و برای ساخت و ساز ساختمانها و دکوراسیونهای داخلی و بیرونی انجام می شود این حصیرها مقاومت و دوام بالایی دارند و با توجه به تعداد تخته مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه مقادیر زیادی از این چوب تهیه می شود که تهدید بالایی برای جنگلهای طبیعی و پایداری محیط زیست شده است و سبب تخریب جنگل و نابودی اکوسیستم به دنبال داشته است. امروزه چوبهای بامبو و سیمول یکی از این رویکردها بوده و می تواند نابودی محیط زیست را به وجود بیاورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.