فریب دادن مشتریان ایران‌خودرو در بورس کالا صحت ندارد

0

طی چند روز گذشته خبری مبنی بر فریب مشتریان بورسی ایران خودرو در موعد تحویل محصول دناپلاس در فضای مجازی منتشر شد که این خبر از سوی مسئولان شرکت تکذیب گردید.

در تصویر ذیل در نمونه قرارداد این خودرو بجای تحویل 60 روز، زمان تحویل را 95 روز اعلام کرده اند.

https://cdn.iranjib.ir/images/z3l5falgh4qccqsqopsa.jpg

پاسخ ایران خودرو:

”در پی انتشار اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تاخیر در تحویل دناپلاس‌های عرضه شده در بورس کالا، تاکید می‌شود این موضوع صحت نداشته و تمامی تعهدات در موعد مقرر انجام خواهد شد.

شرکت ایران‌خودرو در تحویل تمامی تعهدات ایجاد شده از طریق بورس کالا به موقع عمل کرده و حتی زودتر از موعد نیز خودروها تحویل خریداران شده است؛ تحویل خودروهای دنا پلاس‌هایی که اخیرا به تعداد ۱۰ هزار دستگاه عرضه شده نیز به‌زودی آغاز خواهد شد و تا پیش از پایان اسفند ماه امسال، همه تعهدات این خودرو طبق موعد تعیین شده‌ تحویل خواهند شد.”

ایران‌خودرو در رابطه با اخبار نادرستی که در اطلاعیه خود به آن اشاره داشته، اعلام کرده است: ”در روز گذشته (پنجشنبه) متن یکی از قراردادهای مشتریان که موعد تحویل آن به علت اشتباه‌ِ اپراتور سیستم، ۹۵ روزه درج شده در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شده است؛ با توجه به اینکه فروش در بورس کالا تجربه جدید در عرضه محصولات است، پس از دریافت اطلاعات از بورس کالا و در حین ورود اطلاعات به سیستم ایران‌خودرو، خطای اپراتور منجربه درج اطلاعات نادرست موعد تحویل محصول شده است.”

یادآوری می‌شود که در آذر ماه امسال نیز، گروه صنعتی ایران‌خودرو، تاکید و اعلام کرده بود که به دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برای خودروهای عرضه شده در بورس کالا امکان تحویل زودتر از موعد تعیین شده فراهم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.