هونگچی HS3 کوچکترین شاسی بلند چین

0

هونگچی به سرعت در حال گسترش تنوع محصولات خود بوده و به تازگی اولین کراس اوور کامپکت خود یعنی هونگچی HS3 را معرفی کرده است. هونگچی این روزها مشغله های زیادی داشته و خودروهای متعددی از اتوبوس گرفته تا سری جدید خودروهای برقی خود را رونمایی کرده است. در همین حال هونگچی سبد محصولات شاسی بلند خود را نیز گسترش داده و هونگچی HS3 را معرفی کرده است.

به گزارش کارستان به نقل از خودرونویس، هونگچی HS3 در سبد محصولات شاسی بلند این برند یک پله نسبت به هونگچی HS5 جایگاه پایین تری دارد. در واقع این خودرو کوچکترین شاسی بلند برند هونگچی محسوب می شود. البته ممکن است در آینده این برند پریمیوم چینی اقدام به معرفی کراس اوور از این کوچکتر هم بکند. هم اکنون سبد خودروهای شاسی بلند هونگچی با در نظر گرفتن دو اسیووی تازه رونمایی شده HS3 و همچنین HS6 شامل خودروهای HS3، HS5 HS6، HS7 و اسیووی فوق لوکس LS7 می شود.

ظاهر هونگچی HS3

هونگچی HS3 از سبک طراحی خاص و جدید این برند بهره گرفته که در دیگر خودروهای این شرکت نیز مشاهده شده است. این کراس اوور جمع و جور نیز مانند دیگر خودروهای هونگچی به یک جلوپنجره آبشار مانند بزرگ با 9 خط کرومی عمودی، کاپوت با لوگوی هونگچی در میان آن، لوگوی پرچم قرمز هونگجی بر روی گلگیرهای جلو و درب های جلو و … مجهز شده است. البته یک المان جدید در طراحی هونگچی HS3 نسبت به دیگر محصولات این برند دیده می شود که آن چراغ های جلو بوده که از جلوپنجره آغاز شده و تا گلگیر جلو امتداد یافته و دوباره با یک قوس به داخل سپر بازگشته است. البته هونگچی HS3 دارای چراغ های دو تایی در پروفیل جلوست و چراغ های اصلی مقداری پایین تر از این LEDهای روشنایی در روز و در داخل سپر قرار گرفته اند.

مشخصات فنی هونگچی HS3

هونگچی HS3 با پیشرانه های بنزینی مختلفی عرضه می شود. نسخه پایه دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بوده که قادر به تولید 168 اسب بخار قدرت است و با این موتور می تواند به نهایت سرعت 195 کیلومتر بر ساعت دست یابد. نسخه قدرتمندتر هونگچی HS3 دارای موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 252 اسب بخار بوده که قادر به حرکت با نهایت سرعت 210 کیلومتر بر ساعت است.

هونگچی HS3 در مدل پایه با موتور 1.5 لیتری دارای سیستم انتقال قدرت جلومحرک است. اما نسخه قدرتمندتر مجهز به موتور 2 لیتری در حالت استاندارد سیستم انتقال قدرت جلومحرک دارد ولی در مدل های مجهزتر دارای سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک است. جدا از نوع پیشرانه، تمامی مدل های هونگچی HS3 به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز هستند و در آینده نیز نسخه پلاگین هیبریدی برای این خودرو معرفی خواهد شد.

هونگچی HS3 یک اسیووی کامپکت با دو ردیف صندلی و 5 نفره است. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب معادل 4655، 1900 و 1668 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن 2770 میلی متر عنوان شده است. نسخه 1.5 لیتری توربو وزن خالصی معادل 1660 کیلوگرم داشته و مدل 2 لیتری توربو وزن خالصی معادل 1710 کیلوگرم دارد.

هونگچی HS3 قرار است که در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 در ماه آپریل به صورت رسمی رونمایی شود.
منبع: carnewschina

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.