معرفی آئودی RS ای‌-ترون جی‌تی

0

قیمت آئودی e-tron gt ،آئودی ای ترون کوآترو ، آئودی جی تی ، پورشه تایکان ،بهترین خودروهای 2023

شرکت آئودی در سال 2018، نمونه اولیه E-Tron GT را با روکش استتاری نه چندان ضخیم مشکی و قرمز رونمایی کرد و از آغاز تولید این خودرو در سال 2021 خبر داد.

بازیکنان تیم بایرن‌ مونیخ شرکت آئودی قیمت آئودی ETron ماشین فوتبالیست های خارجی خودرو فوتبالیست ها خودرو ورزشکاران مهم ترین اخبار ورزشی قیمت آئودی a8

آئودی RS E-Tron GT Project_513/2 در تیراژ 75 دستگاه و با قیمت 181,990 دلار، از اواخر بهار 2023 به ایالات متحده وارد خواهد شد.نکته جالب این است که بسیاری افراد به این روکش استتاری علاقه نشان داده و آئودی هم برای پاسخ به خریداران، یک روکش بدنه با ظاهر مشابه را برای E-Tron GT پیشنهاد کرده، اما به نظر می‌­رسد که این هم برای مشتریان قانع‌کننده نبوده است. به همین دلیل، شعبه آئودی در آمریکا با بخش خودروهای سفارشی آئودی همکاری نموده و نسخه‌­ای خاص از این سدان برقی را با نام Project_513/2 طراحی کرده است، که به نمونه آزمایشی ساخت 2018 شباهت زیادی دارد. نام Project_513/2 به کد داخلی پروژه ساخت این خودرو در آئودی اشاره دارد.

استفاده از رنگ قرمز برای تزئین لوگوی آئودی، برخی اجزای سپر جلو، دیفیوزر عقب و رکاب جانبی، نقوش گرافیکی خاکستری روی رنگ مشکی بدنه و نشان Project_513/2 روی لچکی شیشه عقب، شباهت این خودرو به نمونه اولیه سال 2018 را تکمیل کرده است.

قبل از ورود به کابین Project_513/2، لوگوی این خودرو را در نوری که به زمین تابیده، مشاهده خواهید کرد. از رنگ قرمز برای تزئین حاشیه و دوخت صندلی‌ها و برخی اجزا همچون دریچه­‌های تهویه استفاده شده است، درحالی‌که نشان Project_513/2 در کنسول میانی دیده می‌­شود. تریم فیبرکربن مات و نشان Audi Exclusive روی پوشش داخلی درهای جلو، از دیگر ویژگی‌های کابین این خودرو به شمار می‌­آید.

از آنجا که Project_513/2 براساس تریم کامل آئودی E-Tron GT ساخته شده است، مواردی شامل روکش فیبرکربنی سقف و آینه­‌های جانبی، ترمزهای کربن سرامیک با کالیپرهای قرمز، فرمان‌پذیری محور عقب و روکش چرم داشبورد و پوشش داخلی درها را به همراه دارد. بنابر درخواست مشتری، شماره VIN هریک از خودروها روی صفحه نازک آلومینیومی حک می­‌شود تا به عنوان یک اثر هنری، در خانه مالک خودرو به نمایش درآید.

به لطف 637 اسب­‌بخار قدرت، این نسخه ویژه از آئودی E-Tron GT می­‌تواند ظرف 3.1 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.

آئودی RS E-Tron GT Project_513/2 در تیراژ 75 دستگاه و با قیمت 181,990 دلار، از اواخر بهار 2023 به ایالات متحده وارد خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.