این سه 3 متهم فراری را شناسایی کنید +عکس

0

پلیس با انتشار تصویر سه متهم که در پرونده‌های جداگانه‌ای دست به قتل و حمل مواد مخدر زده‌اند خواست کسانی‌که اطلاعاتی از سرنوشت این مردان فراری دارند به پلیس اطلاع دهند.

قاتل فراری

پلیس با انتشار تصویر قاتل فراری مسعود عبدی دیزج از مردم خواست در صورت مشاهده این فرد، مراتب را از طریق تلفن به پلیس 110 گزارش دهند.

بنا به درخواست مراجع قضایی تصویر بدون پوشش این متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا کسانی که او را مشاهده یا اطلاعاتی از وی دارند، مراتب را از طریق تلفن 110 یا 21826061 به پلیس آگاهی آذربایحان شرقی اطلاع دهند.

مواد فروش فراری

پلیس با انتشار تصویر دومین متهم فراری به نام علی اصغر نوذری خشت، از مردم خواست در صورت مشاهده یا شناسایی این فرد، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

این متهم به مشخصات علی اصغر نوذری خشت به اتهام اجیر کردن دیگری و در معرض فروش قرار دادن مقادیری مواد مخدر متواری و تحت تعقیب می‌باشد.

بنا به درخواست بازپرسی دادسرای انقلاب شهرستان شیراز، تصویر بدون پوشش این متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا کسانی که او را مشاهده کردند یا اطلاعاتی از وی دارند، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

قاچاقچی فراری

پلیس با انتشار تصویر سومین متهم فراری به نام «احمد کرد تمینی»، از مردم خواست در صورت مشاهده این فرد، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

این متهم به مشخصات «احمد کرد تمینی» به اتهام مشارکت در خرید مقادیری مواد مخدر متواری و تحت تعقیب می‌باشد.

بنا به درخواست مرجع قضایی، تصویر بدون پوشش این متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا کسانی که او را مشاهده کردند یا اطلاعاتی از وی دارند، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.