مهرداد معلمان مدیرعامل سازه گستر سایپا کیست ؟

0

«معلمان» مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حکمی مهرداد معلمان را به عنوان سرپرست شرکت سازه گستر سایپا منصوب کرد. (این حکم در 22 دی 1400صادر شده است و بعدها به مدیرعاملی تغییر یافت)

مهرداد معلمان کیست مدیر عامل سازه گستر شرکت سازه گستر اخبار سایپا مدیرعامل سایپا سوابق سیدجواد سلیمانی

پس از درگذشت مرحوم علی اصغر حسن زاده، مدیرعامل فقید سازه گستر سایپا، سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا با صدور حکمی «مهرداد معلمان» که پیش از این قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سازه‌گستر بود را به عنوان سرپرست این شرکت منصوب کرد.

معلمان دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی کامپیوتر، کارشناسی ارشد مدیریت مالی و کارشناسی ارشد اقتصاد بوده، در سال ۱۳۸۳ به گروه سایپا پیوسته و در رده‌های مختلف کارشناسی و مدیریتی سوابق اجرایی موفقی دارد.

مرحوم علی اصغر حسن زاده از مدیران متعهد و تلاشگر گروه خودروسازی سایپا که پیش از این مدیرعامل شرکت سازه گستر بود، در روز ۱۳ دی ماه 1400 پس از چند هفته مبارزه با بیماری منحوس کرونا دارفانی را وداع گفت.

بیش از این نیز به گزارش روابط عمومی سایپا، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره قدیم شرکت <سازه گستر> سایپا منصوب و مشغول به کار شدند. غفاری با حکم نعمت الله پوستین دوز بر صندلی مدیریت این شرکت تکیه زد. همچنین در احکام جداگانه ای حمیدرضا علیان، نخجوانی، رجبی، خرمی نژاد و غفاری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره <سازه گستر> سایپا منصوب شدند.پیش تر فریبرز فیروزبخت، زرگر، بهزاد پور، انصاری و علیان در هیئت مدیره < ساز ه گستر> فعالیت می کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.