معرفی باجاج دیسکاور ۱۲۵ + عکس و مشخصات

2

موتوری که در کشورمان با استقبال روبرو نشد

باجاج دیسکاور ۱۲۵ برای بار دیگر در هند کشور سازنده این موتورسیکلت٬ باجاج رونمایی شد. اما به دلیل ظاهری شبیه به مدل های قبلی و گرافیک معمولی باز هم نتوانست توجه مخاطبینش را به خود جلب کند.

موتور باجاج دیسکاور ۱۲۵ در سال ۲۰۱۵ دست خوش تغییراتی اندک اما مفید شد. موتورسیکلت Bajaj Discover 125 از یک موتور ٬۱۲۴.۶cc تک سیلندر٬ دو سوپاپه٬ DTS-i engine با اگزوز TEC بهره میبرد که حداکثر توان خروجی آن ۱۱ اسب بخار با حداکثر گشتاور ۱۰.۸ نیوتن متر است. باجاج دیسکاور ۱۲۵ با یک گیربکس ۵ سرعته دستی همراه شده که خیلی هم باب میل مخاطبانش نیست. طبق اطلاعات اعلام شده از کمپانی هندی باجاج حداکثر سرعت این موتور ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت است با مصرف سوخت بسیار پایین ۸۲.۴ کیلومتر در هر لیتر.

باجاج دیسکاور ۱۲۵

گرچه باجاج دیسکاور ۱۲۵ با استقبال زیادی روبرو نشد٬ اما ظاهری به مراتب جذاب تر از ۱۲۵cc های معمولی در کشورمان دارد اما وزن زیاد ۱۲۰.۵ کیلوگرمی آن توان حرکت موتور را گرفته و باک ۸ لیتری آن برای مصرف روزانه در شهرهای بزرگ خیلی مقرون به صرفه نیست.

باجاج دیسکاور ۱۲۵

باجاج دیسکاور ۱۲۵ جدید در دو رنگ گرافیکی مشکی با طرح سورمه ای و مشکی با طرح قرمز تیره قابل خریداری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    فوق العاده است این موتور دوشمع وچهار سوپاپ داره پرشتاب کم مصرف وخیلی کم هزینه اس،۷سال من سوار شدم هیچ هزینه تا الان نداشته حتی شمع هاش فابریک

  2. احمد می گوید

    قیمت موتوبجاجدیسکاور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.