بررسی باجاج پالس NS200 + مشخصات فنی و تنوع رنگ

0

ظاهر جذاب٬ قدرت خوب و امکانات مناسب

نگاهی به پالس 200NS

ظاهر جذاب٬ قدرت خوب و امکانات مناسب

باجاج پالس NS200 از یک موتور آب خنک ۲۰۰cc بهره میبرد که ماکزیمم قدرت آن به ۲۳.۱۷ اسب بخار در ۹۵۰۰ دور در دقیقه با ماکزیمم گشتاور ۱۸.۳ نیوتن متر در ۸۰۰۰ دور در دقیقه میرسد. طراحی و تکنولوژی این مدل نسبت به مدل های قبلی کاملا جدید است و آپشن های جدید از قبیل رینگ آلومینیومی٬ ادوات برقی جدید و باک بنزین به محبوبیت خاصی به این موتورسیکلت استاندارد داده است.

از لحاظ طراحی همان طور که از عکس آن پیداست٬ پالس هدف خود را جذاب ترین موتورسیکلت تولید شده اش گذاشته٬ که نسبت به هدفش تقریبا میشه گفت که موفق بوده ظاهر جذاب این موتور حتی در کشورمان هواداران زیادی را به خودش جذب کرده که در کنار زیبایی٬ تکنولوژی نسل جدید را هم میکس کرده است. پسوند NS مخفف اسپرت شهری یا عادی است یا به عبارتی Naked Sports. شاسی موتور قویتر و سبکتر شده است که این امر باعث ایجاد شتاب بیشتر و حالت اسپرتی تر در موتور شده است.

همانطور که قبلا گفته شد موتور این مدل ۲۰۰cc است که حداکثر سرعت آن در حالت سواری عادی و استاندارد به ۱۳۶ کیلومتر بر ساعت می رسد و شتاب ۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت را در ۳.۶ ثانیه و ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۹.۸ ثانیه سپری میکند. این موتور از گیربکس ۶ دنده معمولی بهره می برد که انتخاب مناسبی برای این مدل موتورسیکلت ها است.

حجم باک موتورسیکلت پالس ۱۲ ٬NS200 لیتر است و مصرف سوخت آن در شهر ۳۰ کیلومتر در هر لیتر و در جاده ۳۵ کیلومتر برای هر لیتر ارزیابی شده است.

نگاهی به پالس 200NS

پالس در ۴ رنگ مختلف: قرمز شرابی٬ مشکی٬ آبی سافایر و سفید صدفی موجود میباشد.

استاندارد / عادی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.