ساخت تجهیزات صنعت خودرو سازی در شرکت نگه کار صنعت شیراز

0

به همت متخصصان داخلی در یک شرکت دانش بنیان، تجهیزات ابزار دقیق شرکت‌های خودرو سازی بومی شد.

صادقی مدیر عامل شرکت نگه کار صنعت شیراز اظهار کرد: ساخت دستگاه‌های سی ان سی و آزمایش و راه اندازی کمک فنر، دستگاه اندازه گیری دقیق حرکت دورانی چرخ‌ها و دستگاه ابزار دقیق و آزمایش کلاچ و انت ترمز از جمله دستگاه‌هایی است که در این شرکت طراحی، تولید و بومی سازی شده است.

مدیر عامل شرکت نگه کار صنعت شیراز استخدام شرکت نگه کار صنعت محصولات شرکت نگه کار صنعت شرکت های دانش بنیان ایران دانش و فناوری اخبار تکنولوژی شرکت های بزرگ ایران اخبار صنعت خودرو

وی ادامه داد: این قطعات هم اکنون در صنایع خودروسازی و آزمایشگاه‌های ابزار دقیق خودرو‌ها با یک چهارم قیمت نسبت به نمونه خارجی در حال استفاده است.

صادقی اضافه کرد: از مهمترین نتایج این شرکت دانش بنیان، صرفه جویی اقتصادی، بومی سازی دانش فنی به همراه اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
مدیر عامل شرکت نگه کار صنعت شیراز گفت: سالانه یک میلیون دلار انواع تجهیزات با توجه به سفارش کارخانجات و آزمایشگاه‌ها تولید می‌شود.
گفتنی است، در این شرکت پیش از این هم، ۶۰ نوع تجهیز در حوزه صنایع ابزار دقیق قطعات خودرو سازی طراحی و تولید شده است.

جهت بررسی ویژگی های هر محصول تولیدی و جصول اطمینان از انطباق آن با نیاز مشتری ، استانداردهایی تدوین شده است که در برگیرنده روشهای آزمون و معیارهای پذیرش محصولات میباشد.

شرکت تولیدی نگه کار صنعت با تکیه بر دانش فنی پرسنل کار آزموده خود در رشته های مختلف فنی مهندسی مفتخر است جهت بومی سازی صنعتی و رفع وابستگی ، در طول دو دهه گذشته بر حسب سفارش کارخانجات و آزمایشگاه ها تجهیزات و ماشین آلات آزمون و اندازه گیری متنوعی در زمینه انواع محصولات ( خصوصا قطعات خودرو )  و همچنین تجهیرات CNC  طراحی و تولید نماید. مزیت رقابتی نگه کار صنعت در این عرصه نوآوری و خلاقیت میباشد که در بیشتر تجهیزات تولیدی این شرکت نمایان است. تعهد به انجام دقیق پروژه ها و ارائه گارانتی و پشتیبانی فنی مناسب از افتخارات مهم نگه کار صنعت میباشد.

آدرس شرکت:
شیراز – شهرک صنعتی بزرگ شیراز-بلوار کیمیا ، بلوک RP1 ، واحد ۲۱ و ۲۳

 تلفن : ۳۷۷۴۰۱۰۹(۰۷۱)  و  ۸۶۴۶-۷۸۸-۰۹۱۷

 info@negahkar.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.