حضور یک خودروی جدید چینی در بازار ایران (عکس)

0

در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است یک خودروی جدید برای اولین بار به نمایش در امده است.

به گزارش عصرایران، این خودرو که یک پیکاپ  جی ام سی ( JMC ) است در غرفه ریگان خودرو ( از زیر مجموعه های کرمان موتور) در معرض نمایش عمومی قرار گرفته است.

برند جی ام سی ( JMC ) که بر روی این پیکاپ نقش بسته است مخفف Jiangling Motors Corp است که به عنوان تولیدکنندگان فورد در بازار چین شناخته می شود و چند سالی است که برنامه تولید و توسعه محصولات JMC با همکاری تیم فنی فورد را انجام می دهند.

جی ام سی تایگر هم به عنوان یکی از پیکاپ های مناسب بازار چین شناخته می شود که به قدرت عملکرد و استهلاک تا حدی مناسب میان پیکاپ های چینی معروف است.

به گفته مسئولان این غرفه این خودرو به یک موتور ۲ لیتری توربو بنزینی با قدرت ۲۰۵ اسب بخار و ۳۲۵ نیوتون متری مجهز است و این نمونه نیز برای داخلی سازی و تولید در ایران وارد کشور شده است.

مجله خودرو اخبار ریگان خودرو قیمت پیکاپ JMC مشخصات پیکاپ JMC انواع پیکاپ در ایران تازه های خودرو در ایران مدیرعامل ریگان خودرو اخبار کرمان موتور

sw0zsxxzyafepy7k6yw.jpg

goi5wwp8h59b1neh6yhr.jpg

5ni9vhn4fevyjeyu6brk.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.