۱۰۰ هزار خودرو وارد استان کرمان شد

0
به منظور شرکت در آیین تشییع سردار سلیمانی؛
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: حدود ۱۰۰ هزار خودرو برای شرکت در آئین تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی از ۳۱ استان کشور وارد کرمان شد.
اخبار کرمان بیوگرافی سردار قاسم سلیمانی نحوه شهادت سردار قاسم سلیمانی شهید سردار قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی اهل کجا بود شهرداری کرمان

 مهر ، سید علی حاج سیدعلیخانی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان کرمان در سالن پیامبر اعظم استانداری گفت: حدود ۱۰۰ هزار خودرو برای شرکت در آئین تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی از ۳۱ استان کشور وارد کرمان شد که بیشترین تردد مربوط به فارس با ۶ هزار و ۱۰۰ دستگاه بود.

وی گفت: هرمزگان پنج هزار و ۴۰۰ دستگاه، تهران پنج هزار و ۳۰۰ دستگاه و حتی از آذربایجان شرقی دو هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو وارد کرمان شد.

سید علیخانی ادامه داد: شب گذشته حدود بیش از ۷۸ درصد این خودروها از استان خارج شدند و تصادف و مورد خاصی نداشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در ادامه با اشاره به بارش برف در بسیاری از شهرستان‌های استان کرمان طی چند روز گذشته افزود: بیشترین حجم ریزش برف مربوط به رابر و بافت است.

وی ادامه داد: تمامی راه‌های روستایی آسفالته رابر باز است و فقط چهار محور خاکی مسدود است که بازگشایی آنها باید با بولدوزر انجام شود.

سید علیخانی گفت: در بافت هم مسیرهای اصلی باز است و تمامی راه‌های روستایی به جز راه گوغر و هفت روستا باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: همچنین راه تعدادی روستا فاقد سکنه مسدود است که راه‌های آنها خاکی بوده و بعد از ساماندهی مسیرهای اصلی نسبت به بازگشایی این مسیرها هم اقدام می‌شود.

سردار سلیمانی در حملهٔ پهباد آمریکایی به فرودگاه بغداد در بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ترور شد.در این حمله ابومهدی المهندس از فرماندهان گروه شبه‌نظامی عراقی حشد شعبی به‌همراه ۱۰ تن دیگر کشته شدند. وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که دستور این حملهٔ هوایی را دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری و فرماندهٔ کل قوای این کشور صادر کرده‌است. سه روز پیش از ترور سلیمانی و در پی حمله‌هایی که به سفارت آمریکا در بغداد انجام شد، ترامپ گفته بود که ایران بابت این رویداد بهایی سنگین خواهد پرداخت و تأکید کرده بود که این موضوع «هشدار نیست، تهدید است».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.