رونمایی از طرح جدید نسل دوم خودروی ایرانی سمند +عکس

1

نسل دوم سمند با طحی از خودروی مفهومی توسط شرکت «جتکو» طراحی شده و به عنوان الگوی برگزیده انتخاب شده است. گفته شده است که از میان سه الگوی پیشنهادی برای سمند جدید، طرح جتکو با موافقت مواجه شده بود با تغییرات تجاری سازی، این خودروی مفهومی به عنوان نسل دوم سمند معرفی شده است.

 اخبار ایران خودرو محصولات جدید ایران خودرو سمند جدید مشخصات سمند جدید تازه های خودرو در ایران مجله خودرو قیمت سمند طراحی خودرو

همچنین پروژه سمند و یا سدان جدید ایران خودرو به گونه ای تعریف شده تا بدنه و ساختار جدیدی بر روی پلتفرم PF1 ارائه شود. برای همین می توان توقع داشت که ایران خودرو در سال های ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱، خودرویی مدرن تر از K132 را به بازار معرفی کند و بالاخره نسل فعلی سمند را از رده تولید خارج نماید.
سدان جدید ایران خودرو یا سمند جدید، خودرویی فست بک و با طراحی به روزتر از محصولات قبلی این شرکت است. البته که برخی کارشناسان طراحی صنعتی، خطوط طراحی نمونه مفهومی این خودرو را بسیار شرقی و کره ای می دانند و معتقد هستند که باید نسخه نهایی این محصول، با خطوط طراحی متناسب با زمان عرضه معرفی شود.
 اخبار ایران خودرو محصولات جدید ایران خودرو سمند جدید مشخصات سمند جدید تازه های خودرو در ایران مجله خودرو قیمت سمند طراحی خودرو
گفته شده است که جزو برنامه های ایران خودرو این است تا در ماه های آتی محصولات جدیدی چون K132 را به بازار معرفی کند.
به گفته بسیاری از کاربران این خودرو، خودروی زیبایی است ولی فقط بدنه آن زیباست و آپشن های داخلی آن احتمالا نمی تواند راضی کننده باشد. به گفته این دسته از کاربران، فقط مشکل شکل ظاهری ماشین نیست بلکه موتورداخل خیلی ضعیف است و سیستم تعلیق و ترمز نیز باید قوی شود.
به گفته بسیاری از کاربران، قیمت این خودرو احتمالا بسیار بالاست و قطعا زیر ۵۰۰ میلیون نخواهد بود. عده ای از کاربران نیز این خودرو را شبیه خودروی النترا یا سوناتا یافتند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. PEDRAM می گوید

    همینطور که گفتید قدرت این خودرو اگر بخوان مثل سمند ال ایکس یا ای اف سون باشه. به نظرم بدرد نمیخوره و به صرفه نیست نسبت به قیمت.اگر هم ایران‌خودرو مثل خودرو های دیگه یه توربو بندازه به ماشین باز به نظرم ماشین نسبت به قیمت به درد نمیخوره.البته ای اف سون هایی که آلمان موتورش رو میزد ماشین خوبی بود.ولی اگر این خودرو رو موتور ۲۰۰۰ واقعی باشه.ن مثل سمند ال ایکس ۱۸۰۰ ولی در اصل ۱۶۰۰ هستش.۱۶ سوپاپ۴ یا ۶ سیلند باشه که در جاده های طولانی مدت ماشین کم نیاره یا دور موتور خیلی بالا نره.با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.