معرفی پیکاپ قدرتمند نیسان ناوارا ۲۰۲۱ +(عکس)

0

پس از انتشار تصاویر جاسوسی و تیزرهای مربوط به «ناوارا»ی جدید، سرانجام کمپانی «نیسان» از فیس لیفت این پیکاپ محبوب پرده برداشته است.

پیش از هر چیز در مورد ناوارا یا «فرانتیر» باید توضیحاتی دهیم؛ فرانتیر نامی است که در بازارهای آمریکای شمالی بر این مدل گذاشته اند و ناوارا در واقع نام این خودرو در بازارهای دیگر است. مدل جدید این پیکاپ اما در این دو بازار متفاوت خواهد بود و ناوارای مورد بحث در این مقاله در مورد نسخه مخصوص به اروپا و آمریکای جنوبی است.

نیسان ناوارا ۲۰۲۱ قیمت نیسان ناوارا مشخصات نیسان ناوارا قیمت نیسان ناوارا 2015 محصولات جدید نیسان بهترین پیکاپ های دنیا بهترین وانت های دنیا مجله خودرو معرفی خودرو Nissan Navara 2021

در حالی که مشتریان آمریکای شمالی بی صبرانه منتظر نسل جدید فرانتیر هستند، کمپانی نیسان از نسل جدید ناوارا در اروپا و آمریکای جنوبی پرده برداشته که از نظر ظاهری نسبت به نسل پیشین تغییراتی داشته است. اولین تغییر که در ظاهر خودرو احساس می شود مربوط به چراغ های روز و ال ای دی جلوست که با طرح Cشکل جلوه خاصی را در نمای جلوی این پیکاپ ایجاد کرده و به ظاهر این خودرو رنگ و بویی مدرن تر داده است.

همچنین تیم طراحی نیسان تغییراتی را در جلوپنجره ایجاد کرده و طرح مشبک زمینه متفاوت شده است. همچنین نام ناوارا و فرانتیر را در بالای این جلوپنجره بزرگ می بینیم. چراغ های تمام ال ای دی عقب بازطراحی شده اند. تغییراتی در قسمت درِ بار هم دیده می شود و دوباره نام مدل بر روی در بار هم نقش بسته است.

یکی از مهم ترین تغییرات در فیس نیسان ناوارای فیس لیفت، اضافه شدن تریم جدید PRO-4X است. در این نسخه تجهیزات آفرودی به نیسان ناوارا اضافه می شود و این تراک ظاهری آفرودی پیدا می کند اما از نظر فنی مشخصات اضافه خاصی را نسبت به تریم معمولی نمی بینیم، در حالی که، در نسخه ای که قرار است برای آمریکای شمالی با نام فرانتیر عرضه شود، مشخصات فنی خاصی را خواهیم داشت.

تغییرات دیگری هم در ناوارا ایجاد شده که در باطن این خودرو نهفته است. برای مثال، مهندسان نیسان محور عقب را در این خودرو تقویت کرده اند و ظرفیت وزنی حمل بار در این تراک افزایش داشته است. علاوه بر ظرفیت وزنی، از نظر حجمی هم اضافه شدن فضا را در قسمت بار داریم. با تغییرات ایجادشده در سیستم فرمان، نیسان ادعا می کند این خودرو در فرمان پذیری سرعت های پایین بسیار بهتر از نسل قبل خود عمل خواهد کرد.

نیسان ناوارا ۲۰۲۱ قیمت نیسان ناوارا مشخصات نیسان ناوارا قیمت نیسان ناوارا 2015 محصولات جدید نیسان بهترین پیکاپ های دنیا بهترین وانت های دنیا مجله خودرو معرفی خودرو Nissan Navara 2021

از نظر امکانات و آپشن های ایمنی در نیسان ناوارای جدید سطح قابل قبولی از ایمنی را داریم. امکاناتی مثل هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری، سنسور باران و دوربین چهارگانه در عقب از جمله امکاناتی است که در این پیکاپ نیسان دیده می شود. طراحی داخلی بسیار شبیه به نسل قبل است با این تفاوت که حالا صفحه نمایش لمسی ۸ اینچ در وسط سیستم اطلاعات و سرگرمی را در دسترس قرار می دهد و صفحه نمایش ۷ اینچی دیگری جلوآمپر دیجیتال را تشکیل داده است که در هر دو صفحه نمایش ارتقای وضوح و کیفیت تصویر را داریم. فرمان کاملاً جدید را در اتاق ناوارا می بینیم و صندلی ها و بالشتگ های عقب بازطراحی شده اند تا راحتی بیش تری برای سرنشینان عقب خودرو به ارمغان بیاید. در کنار این ها نیسان ادعا می کند در نسل جدید ناوارا عایق بندی کاملاً جدیدی را به صورت لایه بندی شده با شیشه های جلو و کنار داریم که باعث می شود به مراتب صدای کم تری را درون کابین داشته باشیم.

در بحث پیشرانه به تغییری اشاره نشده است و احتمالاً عرضه ناوارا با همان پیشرانه های قبلی ادامه پیدا می کند. فروش ناوارای جدید ماه آینده در بازار تایلند آغاز خواهد شد و پس از آن این خودرو به بازارهای هدف دیگر ورود خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.