بهترین تشک بادی صندلی عقب ماشین

0

تشک بادی صندلی عقب ماشین امروزه یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تشک های بادی تولید و عرضه شده در بازار محصولات بادی بوده که برای استفاده در صندلی عقب انواع خودروها جهت فراهم کردن محلی راحت و یکدست برای استراحت مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مدل های تولید شده از تشک ماشین تنها برای استفاده در صندلی عقب تولید شده از همین رو محلی راحت برای نشستن بدون کفش و همچنین دراز کشیدن ایجاد می کند بنابراین می تواند برای افرادی که سفر های طولانی مدت با خودرو خود دارند جهت استراحت در حین مسافرت گزینه کاربردی محسوب شود. از نظر طراحی و ساختار بدنه، تشک بادی خودرو در دو مدل تولید شده که یک مدل بدنه یکدست داشته و مدل دیگر قابلیت جدا کردن پایه های بادشو با قسمت رویه را دارد. دومین مدل به دلیل دو تکه بودن بدنه اصلی امکان استفاده در فضای خارج خودرو را نیز به استفاده کنندگان خود می دهد زیرا که تشک مورد استفاده در قسمت رویه مانند یک زیرانداز بادی با ارتفاع بیشتر عمل می کند. فروشگاه اینتکس با توجه به کاربرد بالای تشک بادی صندلی عقب خودرو دو تکه، این مدل را در رنگبندی مختلف عرضه می کند تا بازه انتخاب مصرف کنندگان نیز بر اساس سلایق خود افزایش پیدا کند.

از مهمترین ویژگی ها در طراحی بدنه می توان به ساختار مواج رویه اشاره کرد. طراحی مواج که در بیشتر انواع تشک بادی نیز استفاده شده، می تواند با فراهم نمودن حداکثر سطح برخورد با اعضای بدن به  قسمت رویه، محلی راحت برای نشستن و خواب ایجاد کند. این نوع ساختار جریان هوا را به خوبی از خود عبور داده تا در کاهش تعریق افراد نیز بسیار موثر باشد. البته استفاده از روکش پارچه ای جیر یا همان مخمل نیز در جلوگیری از تعریق افراد بی تاثیر نخواهد بود. پایه ها و تشک رویه هر کدام توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. برای راه اندازی تشک خودرو مسافرتی یک پمپ باد فندکی همراه این کالا قرار داده شده که می توانید علاوه بر تشک ماشین برای راه اندازی انواع محصولات بادی از جمله قایق بادی نیز استفاده نمایید. این پمپ باد توسط برق فندکی خودرو که برق 12 ولت محسوب شده کار کرده و از قدرت پمپاژ بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر این امکان مکش باد توسط خود این پمپ نیز از دریچه دیگر تعبیه شده روی بدنه را خواهید داشت از همین رو نگرانی بابت وکیوم کردن این محصول وجود نخواهد داشت. جهت راحتی بیشتر در زمان استفاده یک جفت بالش بادی مجزا نیز در نظر گرفته شده که به سرعت راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرند. هر دو بالش از متریال خود تشک تولید شده و می توانند به صورت جداگانه نیز استفاده شوند.

تشک بادی داخل خودرو عرضه شده توسط شرکت اینتکس می تواند برای خودروهای متنوعی مورد استفاده قرار بگیرد که در ایران از پر فروش ترین آنها می توان به تشک ماشین دنا، تشک صندلی عقب پراید، تشک خودرو تیبا، تشک بادی ماشین پژو 206، تشک بادی خودرو رانا، تشک بادی صندلی عقب جک، تشک بادی صندلی عقب خودرو پارس، تشک عقب ماشین تندر ال 90، تشک عقب خودرو سمند و سورن، انواع تشک بادی ماشین بی ام و، تشک داخل ماشین بنز، تشک ماشین أنواع ماشین های چینی و کره ای و انواع تشک بادی ماشین شاسی بلند اشاره کرد. یکی از خصوصیت های بسیار خوب در این نوع محصول می توان به نوع طراحی و ابعاد در نظر گرفته شده برای آن اشاره کرد که موجب استفاده در بسیاری از خودرو ها شده است. نوع متریال و ساختار بدنه تاثیر بسزایی در تحمل وزن و مقاومت آن گذاشته است تا جایی که امکان تحمل وزن تا 300 کیلوگرم را فراهم ساخته از همین رو خیال مصرف کنندگان را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت تر کرده است. نه تنها این تشک بادی بلکه تمام محصولات بادی در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده بنابراین در صورت مراقبت و استفاده صحیح از آنها، محصول مورد نظر شما تا سال ها طول عمر خواهد داشت. البته مزیت بزرگی که برای بدنه انواع تشک بادی ماشین وجود داشته قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آنها می باشد. در صورتی که محصول شما آسیب هایی همچون سوراخ شدن و یا پارگی ببیند به راحتی توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی و یا توسط تعمیرکاران مجرب فروشگاه مستر اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

متریال و جنس بدنه مورد استفاده برای انواع تشک بادی صندلی عقب ماشین از پلاستیک پی وی سی با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه را ایجاد کرده است. این نوع متریال رایج ترین جنس بدنه مورد استفاده برای تولید انواع محصولات بادی بوده زیرا

دارای چند ویژگی پر مزیت از جمله وزن سبک، انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر می باشد. PVC مورد استفاده در تولید این محصول تنها در قسمت رویه تشک روکش جیر یا همان مخمل داشته و همانطور که اشاره کردیم علاوه بر ایجاد محلی نرم و راحت تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد خواهد گذاشت. برای سایر قسمت های بدنه نیز از روکش وینیل استفاده شده که مهمترین ویژگی آن ضد آب و قابلیت شستشوی آسان می باشد. سبک بودن و انعطاف بالای بدنه امکان جمع شدن در حجم بسبار کوچکتر را نسبت به حالت راه اندازی شده خود فراهم ساخته تا در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود با کمترین اشغال فضا به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی باشد.

برای راه اندازی و نصب تشک بادی داخل ماشین کافیست با توجه به اندازه دریچه باد های تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد متناسب با دریچه ها را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید تا زمانی شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. راه اندازی تشک ماشین توسط انواع پمپ فندکی، برقی و یا باتری خور تا حدی استاندارد صورت می گیرد پس از آن با وجود روشن ماندن پمپ عمل پمپاژ متوقف خواهد شد تا آسیبی به درز ها وارد نکند. البته برای کمی سفت تر نمودن بدنه می توانید از پمپ باد دستی محصولات بادی نیز استفاده کنید که این امر اصولا به مشتریان توصیه نمی شود. برای تهیه این نوع پمپ باد و همچنین خرید تشک بادی ماشین و صندلی عقب خودرو در رنگبندی مختلف می توانید به مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید. امکان خرید حضوری تشک صندلی عقب ماشین نیز توسط فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس فراهم خواهد بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.