معرفی دوچرخه برقی ب‌ ام‌ و در ایران +قیمت و عکس

0

شرکت پرشیا خودرو، تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و و مینی در ایران، برای اولین بار، از دوچرخه برقی هیبریدی Active برند ب‌ام‌و در ایران رونمایی کرد.

این دوچرخه، جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا را ارائه می‌دهد. ساز و کار آن به‌گونه‌ای است که در صورت نیاز، با کمی فشار بیش‌تر به پدال، موتور برقی وارد مدار شده و سواری دوچرخه را آسان‌تر می‌کند.

اخبار پرشیا خودرو سایت شرکت پرشیا خودرو شرایط فروش پرشیا خودرو شرکت پرشیا خودرو مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو نمایندگی بی ام و در ایران فروش اقساطی محصولات پرشیا خودرو معرفی دوچرخه بهترین دوچرخه برقی قیمت دوچرخه برقی مشخصات دوچرخه برقی کاتالوگ دوچرخه برقی دوچرخه هیبریدی ایرانی مشخصات دوچرخه هیبریدی ایرانی مجله دوچرخه و موتورسیکلت
وزن این دوچرخه برقی فقط 23 کیلوگرم است .طراحی دوچرخه Active Hybrid ب‌ام‌و بسیار ساد ده و مینیمال و در عین حال زیبا است. بدنه از آلومینیوم ساخته شده و به رنگ Bluewater متالیک درآمده است. موتور Brose Drive S Alu و باتری لیتیوم یونی یکپارچه در قسمت پایینی تنه دوچرخه قرار گرفته‌اند و طراحی جدیدی را ارائه می‌کند. وزن دوچرخه ب‌ام‌و برابر با 23.5 کیلوگرم است. موتور Brose Drive S Alu دوچرخه ب‌ام‌و، 250 وات قدرت و 90 نیوتن‌متر گشتاور دارد. باتری لیتیوم‌یونی قابل جابه‌جایی آن 600 وات‌ساعت است و به پیمایش طولانی کمک می‌کند.

سیستم دنده شیمانو Deore/XT ده سرعته، نیروی تولید شده را به چرخ عقب منتقل می‌کند. سیستم ترمز دیسکی هیدرولیکی شیمانو 180 mm (جلو) و 160 mm (عقب) نیز به کمک دوچرخه‌سوار می‌آید. تایرهای کانتیننتال Contact Cruiser سواری بسیار نرم و راحتی را ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است که رینگ‌های 28 اینچی این دوچرخه از برند RodyWeb بوده و به رنگ مشکی انتخاب شده تا زیبایی دوچرخه را دوچندان ‌کند.

دستگیره‌های Ergon GP-1 نیز به کنترل هرچه بهتر دوچرخه کمک می‌کنند. دوشاخ دوچرخه از برند Suntour NCX بوده و به رنگ بدنه طراحی شده است. برای راحتی هرچه بیش‌تر و بهتر، زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy، در نظر گرفته شده است.

پرشیاخودرو دوچرخه هیبریدی ب‌ام‌و را با قیمت 108 میلیون تومان عرضه می‌کند. فروش اعتباری با پیش‌پرداخت و بدون پیش‌پرداخت نیز در دسترس است.

 کاتالوگ دوچرخه برقی ب ام و در ایران (PDF)

ناگفته نماند که رودشو دوچرخه‌های برقی هیبریدی Active ب‌ام‌و در باشگاه انقلاب تا روز جمعه 17 تیر 1401، و مجتمع خرید پالادیوم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند به وب‌سایت shop.persiakhodro.ir مراجعه کنند یا با شماره 0214591 تماس حاصل نمایند و اطلاعات بیش‌تری کسب کنند.
منبع : باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.