آزاد کردن واردات، قیمت خودرو‌های خارجی را می‌شکند

0

حمیدرضا حیدری گفت: آزاد کردن واردات خودروی خارجی تاثیر قابل توجهی در رونق دادن به معاملات و شکست قیمت آن‌ها خواهد داشت.

مزایده خودروهای کلاسیک آگهی مزایده مزایده خودرو اخبار مکزیک مبارزه با قاچاق خودرو خودروهای لوکس امحا خودروهای لوکس مهم ترین اخبار خودرو جهان قاچاقچیان مواد مخدر قاچاق خودروهای لوکس قیمت لامبورگینی مورسیه لاگو

حمیدرضا حیدری رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: با توجه به این که نوسانات قیمت دلار و ارز امسال بسیار زیاد بوده، قیمت خودرو به ویژه خودروی خارجی افزایش سرسام آوری داشته است.

او افزود: زمانی که قیمت ارز نوسان دارد و در نتیجه آن خودرو گران می‌شود، فروشنده خودرو از فروش آن دست نگه می‌دارد تا قیمت آن به ثبات برسد و خریدار هم از خرید خودرو واهمه دارد و در این شرایط بازار به سمت رکود پیش می‌رود که نتیجه این رکود نیز افزایش نرخ تورم و گرانی خودرو‌ها خواهد بود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد ادامه داد: سیاست آزاد کردن واردات خودرو قابل قدردانی است و از امروز نیز سفارش برای واردات خودرو آغاز می‌شود که هم قیمت خودرو‌های خارجی کاهش خواهد یافت و هم معاملات خودرو رونق می‌گیرد و ثبات به بازار خودرو‌های خارجی بازمی گردد.

حیدری بیان کرد: با آغاز ثبت سفارش برای واردات خودرو خارجی، امید است که قیمت خودرو‌ها بشکند و بازار از حالت رکود خارج شود و آزاد کردن واردات خودرو به رونق بازار آن کمک کند.

او تصریح کرد: در حال حاضر عمده خودرو‌های خارجی موجود در نمایشگاه‌های خودرو دست دوم هستند و بالاترین مدل آن‌ها ۲۰۱۹ است و آزادشدن واردات خودرو باعث حضور خودرو‌های خارجی نو در بازار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.