اقدامات من موفقیت را در زندگی ام ایجاد می کند!

0

برای تغییر و تحول در زندگی ام تمام تلاشم را کردم و بالاخره فعالیت در حوزه ایزوگام تمام آرزوهای مرا محقق ساخت. در ادامه قصد دارم تا شما را با انواع ایزوگام بیشتر آشنا کنم، تا پایان مقاله همراه من باشید. استمرار در مسیر صحیح ثروت و بهره مند شدن از تجربیات افراد کاربلد، موفقیت مرا تضمین نمود، به توانایی های خودتان اعتماد کنید و قدم در مسیر ثروت بگذارید.

ایزوگام بدون فویل

کیفیت را می توان یکی از پر اهمیت ترین موارد اثرگذار بر قیمت ایزوگام بدون فویل دانست، برای نصب ایزوگام بهتر است که از افراد متخصص و کاربلد کمک بگیرید.

نوع دو لایه به دلیل داشتن ضخامت بالا، دارای مقاومت قابل ملاحظه ای است و برای سرویس بهداشتی، استخر و مکان های بسیار مرطوب که بیشتر در معرض آب و رطوبت هستند، استفاده می شود و بیشترین بازدهی را دارد‌.

همچنین این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است و در مقایسه با ایزوگام فویل دار، به طور ویژه ای ارزان تر می باشد و در هزینه های تان صرفه جویی می کند.

در صورتی که به این موضوع اهمیت نداده و نصب را به خوبی انجام ندهید، عمر ایزوگام کمتر خواهد شد، نوع دو لایه این محصول به دلیل مصرف مواد اولیه بیشتر، از نوع تک لایه گران تر است.

ایزوگام بام گستر

اگر به دنبال خرید ایزوگام بام گستر بوده و در خصوص قیمت ایزوگام بام گستر دچار شک هستید، باید بدانید عوامل مختلفی در هزینه پرداختی شما موثر می باشند، یکی از این موارد استاندارد بودن محصول انتخابی شما است.

سهولت در جا به جایی، کاهش هزینه های ناشی از خرید و نصب، دارا بودن ضمانت، قابلیت کششی و انعطاف، و در آخر مقاومت در برابر انبساط و انقباض در برابر عوامل خارجی به دلیل وجود پلی استر، از مزایای دیگر این محصول می باشند.

متاسفانه به دلیل افزایش هزینه مواد مصرفی در ایزوگام بام گستر و رکود بازار مسکن در سال ۱۴۰۱ برخی تولید کنندگان در تولیدات خود از مواد نامرغوب استفاده می کنند.

موضوع بالا سبب ایجاد مشکلات ساختمانی مانند نم کشیدن محیط می شود.

ایزوگام پشت بام آپارتمان

همان طور که می دانید ایزوگام پشت بام آپارتمان دارای انواع مختلفی هستند، پس با کسب اطلاعات از انواع آن و قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان، با در نظرگرفتن محیط مورد نظر خود، نوع مناسب این محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

علت این کار پوشاندن کمی از سطوح عمودی پشت بامها مانند کناره دیوارها و اطراف لوله های تهویه و سایر برآمدگیهای روی پشت بام است.

مجموعه ما به عنوان یک شرکت رسمی همواره در تمام پروژه های خود حس مسئولیت ‌پذیری و تعهد را نسبت به همه طرفین قراردادها حفظ نموده و با برنامه ‌ریزی دقیق، پروژه ها را در زمان بندی مناسب به اجرا می رساند.

این مجموعه با سالها فعالیت در عرصه تجارت و کوهی از تجربه، قراردادهای حوزه تجارت و صادرات ایزوگام را نیز به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.