دبه‌های خیارشورم را به کشورهای دیگر فرستادم و پولدار شدم!

0

برای موفقیت نباید دنبال مسیرهای خارق العاده بگردیم، کافیست کمی به دور و بر خود نگاه کنیم و ببینیم توانایی تولید چه محصولی را داریم؟ از دبه‌های ترشی خیارشور خانگی گرفته تا ماشین آلات صنعتی همگی قابلیت خرید و فروش دارند. من به کمک یک دوست با دنیای تجارت آشنا شدم و بدون هیچ سرمایه اولیه توانستم خیارشورهای خانگیم را ابتدا به سایر شهرهای کشور و سپس به کشورهای همسایه صادر کنم و به موفقیت دست پیدا کنم.

 

خیارشور ریز

شما می توانید امروزه با‌ توجه به سلیقه خود در بازار خیارشور ریز یا درشت تهیه نمایید. چاشنی های بسیاری در ایران تولید می شوند. خیارشور یکی از چاشنی های محبوب و مورد علاقه ما ایرانی ها بوده که همراه با غذا میل می شود. خیار شور همان خیار های نرسیده می باشد. کشاورزانی که در امر پرورش صیفی جات فعالیت می نمایند، این خیار ها را قبل از اینکه بیشتر رشد کنند، برداشت می کنند و در اختیار شرکت های تولید کننده خیارشور قرار می دهند. قیمت های خرید و فروش این محصول به اندازه و برند تولیدی خیارشور برمی گردد.

خیارشور سحر

یکی از معروفترین مدل‌های خیارشور، خیارشور سحر است که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسبی که دارند، در سالهای اخیر در بین مردم بسیار معروف و پرفروش شده اند و همچنین  تجارت و صادرات خیارشور نیز گسترش یافته است.

مزه خوب و خواص زیاد خیارشور باعث شده است تا این دسر خوشمزه از سال‌های بسیار دور تاکنون در بین مردم سراسر دنیا طرفداران زیادی داشته باشد.

خیارشور فوری

اگر شما مایل هستید که خیارشور فوری تهیه کنید ما در ادامه مطلب قصد داریم طرز تهیه این خیارشور را برای شما عزیزان توضیح دهیم. مواد مورد نیاز برای تهیه این خوراکی عبارت هستند از خیار تازه، پیاز، نمک، سرکه سیب یا سرکه سفید، زردچوبه، تخم خردل، فلفل قرمز و شکر. در این روش نیاز نیست که آب را بجوشانید و یا خیار گلخانه‌ای و سبزی را خشک کنید فقط کافی است در شیشه‌هایی که درب فلزی دارند به اندازه یک بند انگشت سرکه بریزید و خیارهایی را که به خوبی شسته اید را داخل آن به صورت منظم بچینید و در بین آن‌ها شاخه‌های فلفل و پیاز را قرار دهید و سپس زردچوبه، تخم خردل و شکر می ریزیم. بهتر است از خیارهایی استفاده کنید که سفت هستند و هیچ لکه ای ندارند. سپس به هر لیوان آب یک قاشق نمک اضافه می‌کنیم و بعد از ترکیب کردن آن را داخل شیشه می‌ریزیم و درب آن را به محکمی می بندیم. درون یک قابلمه تا یک سوم ارتفاع شیشه آب می‌ریزیم و اجازه می‌دهیم تا به نقطه جوش برسد و وقتی که رنگ خیار عوض شد گاز را خاموش می‌کنیم ولی شیشه را از قابلمه خارج نمی‌کنیم تا کاملا سرد شود. در نهایت خیارشور را داخل یخچال می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم تا یک شب بماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.