رونمایی از خودروی چری تیگو ۹ +عکس

0

نمای ظاهری کراس اوور پرچمدار چری تیگو ۹ (T۲۶) برای اولین بار در عکس‌های رسمی که توسط این شرکت منتشر شده، با جزئیات کامل به نمایش درآمده است. نمای بیرونی چری تیگو ۹ حقیقتا برازنده یک مدل پرچمدار است.

در تصاویر رسمی، چری تیگو ۹ در رنگ آبی بسیار دلپذیر نمایش داده شده و نمای ظاهری آن مطابق با آخرین زبان طراحی چری ساخته شده است. نمای جلوی کراس اوور پرچمدار با جلوپنجره بزرگ با خطوط عمودی و لوگوی نورپردازی شده برند چری تزئین شده و چراغ‌های جلوی جدید و سپر تهاجمی با زه‌های کرومی تکمیل کننده ظاهر جدید این پرچمدار هستند.

نمای کراس اوور به دلیل ستون D مورب، خط سقف شیب‌دار و اسپویلر اسپرت بنظر می‌رسد. نمای جانبی با قوس بالای چرخ‌های همرنگ با بدنه، سقف شناور، دستگیره‌های درب جمع شونده و رینگ ۱۰ پره تکمیل می‌شود. به طور کلی، طراحی ظاهری و شکل بدنه چری تیگو ۹ واقعاً شبیه کراس‌اوورهای ممتاز و به ویژه لندرور است.

در این تصاویر برای اولین بار نمای عقب چری تیگو ۹ را بدون استتار مشاهده می‌کنیم. در این نما وجود یک چراغ یک تکه با حروف نام برند چری تزئین شده است و نمای عقب را از دیگر محصولات این کمپانی متمایز می‌کند. اما نمای اگزوز این خودرو کاملا معمولی و خسته کننده بوده و با دو روکش مستطیلی تزئین شده است.

فضای داخلی چری تیگو ۹ در تصاویر رسمی نشان داده نشد، اما بارها در مقابل لنزهای ” عکاسان جاسوس” ظاهر شده است.

همانطور که می‌دانیم چری تیگو ۹ بر روی پلتفرم T۲X ساخته شده است. براین اساس ابعاد آن باید ۴۷۸۰x۱۹۲۰ x ۱۷۰۰ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۸۰۰ میلی متر باشد و به صورت ۵ یا ۷ نفره عرضه می‌شود.

به احتمال زیاد، تیگو ۹ با ظرفیت ۵ نفر فقط به صورت دیفرانسیل جلو و با یک موتور ۲ لیتری ICE با توان ۲۵۴ اسب بخار و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. نسخه ۷ سرنشین چری تیگو ۹ با همان پیشرانه ولی به صورت سیستم چهار چرخ محرک و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد

پیش بینی می‌شود که چری تیگو ۹ در چین در حدود ۲۰۰ هزار یوان یا یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شود.

منبع:خودرو بانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.