چه خودروهایی دیسک و صفحه والئو اصل دارند؟

0

به این موضوع توجه داشته باشید که شرکت فرانسوی والئو برای تمامی خودرو های موجود در بازار ایران کیت کلاچ تولید نمیکند! لیست خوردو هایی که این شرکت برای آنها دیسک و صفحه کلاچ تولید میکند به شرح زیر است:

. دیسک و صفحه والئو اصلی ۲۰۶: والئو برای تمامی مدل های ۲۰۶ دیسک و صفحه تولید میکند. خط تولید فرانسه، کره و ترکیه این برند کیت کلاچ ۲۰۶ را تولید میکنند.

. دیسک و صفحه والئو ۴۰۵: خط تولید فرانسه، کره و ترکیه این برند کیت کلاچ ۴۰۵ را تولید میکنند.

. دیسک و صفحه والئو رانا: خط تولید فرانسه، کره و ترکیه این برند کیت کلاچ رانا را تولید میکنند. توجه داشته باشید که ۲۰۶ های تیپ ۵ مدل ۱۳۹۲ به بعد، از کیت کلاچ رانایی استفاده میکنند. تفاوت دیسک و صفحه تیپ ۵ با رانا در بلبرینگ کلاچ آنهاست.

دیسک و صفحه والئو سمند: کمپانی والئو برای تمامی مدل های سمند دیسک و صفحه تولید میکند. خط تولید فرانسه، کره و ترکیه این برند کیت کلاچ سمند را تولید میکنند.

. دیسک و صفحه والئو پژو پارس: والئو برای تمامی مدل های پژو پارس دیسک و صفحه تولید میکند. خط تولید فرانسه، کره و ترکیه این برند کیت کلاچ پژو پارس را تولید میکنند.

. دیسک و صفحه والئو دنا: شرکت والئو برای تمامی مدل های دنا دیسک و صفحه تولید میکند. خط تولید فرانسه، کره و ترکیه این برند کیت کلاچ دنا را تولید میکنند.

. دیسک و صفحه اصل والئو زانتیا: خط تولید فرانسه، کره و ترکیه این برند کیت کلاچ زانتیا را تولید میکنند. نکته ای که در این بین وجود دارد تفاوت دیسک و صفحه زانتیا ۲۰۰۰ و ۱۸۰۰ است. لذا در زمان خرید دقت لازم را داشته باشید.

. دیسک و صفحه اصل والئو C5: والئو برای تمامی مدل های C5 دیسک و صفحه تولید میکند. تنها خط تولید فرانسه این برند کیت کلاچ C5 را تولید میکنند.

. دیسک و صفحه اصل والئو ۴۰۷: تنها خط تولید فرانسه این برند کیت کلاچ ۴۰۷ را تولید میکنند.

. دیسک و صفحه اصل والئو ۲۰۷: خط تولید فرانسه، کره و ترکیه این برند کیت کلاچ ۲۰۷ را تولید میکنند. توجه داشته باشید که ۲۰۷ های مدل ۱۳۹۲ به بعد، از کیت کلاچ رانا استفاده میکنند و مدل های قبلی با کیت کلاچ تیپ ۵ یکی هستند.

. دیسک و صفحه اصل والئو سورن: والئو برای تمامی مدل های سورن دیسک و صفحه تولید میکند. خط تولید فرانسه، کره و ترکیه این برند کیت کلاچ سورن را تولید میکنند.

. دیسک و صفحه اصل والئو L90: خط تولید فرانسه و ترکیه این برند دیسک و صفحه والئو سبز ال ۹۰ را تولید میکنند. توجه داشته باشید که دیسک و صفحه والئو اصلی ال ۹۰ در بسته بندی رنو به فروش میرسد. از سوی دیگر دیسک و صفحه همین خودرو که در بسته بندی والئو قرار دارد تولید والئو ترک میباشد.

. دیسک و صفحه اصل والئو مگان: خط تولید فرانسه و ترکیه این برند کیت کلاچ مگان را تولید میکنند. توجه داشته باشید که دیسک و صفحه والئو اصلی مگان در بسته بندی رنو به فروش میرسد. از سوی دیگر دیسک و صفحه همین خودرو که در بسته بندی والئو قرار دارد تولید والئو ترک میباشد.

. دیسک و صفحه والئو اصلی پراید: والئو برای تمامی مدل های پراید دیسک و صفحه تولید میکند. تنها خط تولید کره این برند و تحت عنوان والئو PHC کیت کلاچ پراید را تولید میکنند. لذا دیسک و صفحه والئو تولید فرانسه برای پراید وجود ندارد!

. دیسک و صفحه والئو تیبا: تنها خط تولید کره این برند و تحت عنوان والئو PHC کیت کلاچ تیبا را تولید میکنند. لذا دیسک و صفحه والئو تولید فرانسه برای پراید وجود ندارد!

به این نکته مهم هم توجه داشته باشد که برای خرید کیت کلاچ اول باید اطلاعات کامل داشته باشید. به این دلیل که برخی خودرو ها مدل های متفاوتی از دیسک و صفحه را دارند و شما در زمان خرید باید به این عمر واقف باشید. به عنوان مثال همنطور که گفته شد در ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۲ به بعد کیت کلاچ رانایی استفاده شده و در مدل های پایینتر این خودرو کیت کلاچ ۲۰۶ تیپ ۵٫

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.