بهترین خودروهای 2023 از نگاه بانوان

0

اسامی فینالیست‌های سیزدهمین دوره از مسابقه خودروی برتر جهان از نگاه بانوان (WWCOTY) اعلام شده است. کاندیداهای دریافت این عنوان در سال 2023، در شش رده مختلف حضور دارند. هیات داوران از 63 خبرنگار خودرویی تشکیل شده که تبعه 45 کشور از 5 قاره جهان هستند.

خودروهای حاضر در رقابت با توجه به معیارهایی شامل ایمنی، لذت رانندگی، راحتی، فناوری، طراحی، مصرف سوخت اقتصادی، تاثیر بر محیط زیست و ارزش در مقابل رقم پرداختی، مورد سنجش قرار گرفته و در نهایت، تعدادی از آن‌ها به مرحله فینال راه پیدا کرده­اند.

  • بهترین خودروی شهری : کیا نیرو
  • بهترین شاسی­‌بلند خانوادگی: جیپ اونجر
  • بهترین خودروی بزرگ: سیتروئن C5 X
  • بهترین شاسی­‌بلند بزرگ: نیسان ایکس-تریل
  • بهترین خودروی اسپرت: آئودی RS 3
  • بهترین خودروی 4×4: فورد رنجر

هیات داوران، قابلیت کاربردی و سازگاری کیا نیرو با محیط زیست را مورد تمجید قرار داده چراکه این خودرو به صورت هیبرید، پلاگین-هیبرید و برقی تولید می‌­شود. کابین جادار، سواری راحت ، طراحی جالب و امکان خرید نسخه پلاگین-هیبرید، از مهمترین مزایای سیتروئن C5 X بوده، درحالیکه نیسان ایکس-تریل که در ایالات متحده با نام روگ شناخته می­‌شود هم به لطف کابین بزرگ و عملکرد عالی سامانه هیبرید e-Power، به این مرحله راه پیدا کرده است.

جیپ اونجر به عنوان نخستین محصول کاملاً برقی از این برند آمریکایی، طراحی زیبا و عملکرد چشمگیر در بیراهه­‌نوردی را ارائه کرده است، درحالی‌که فورد رنجر به عنوان یک پیکاپ زیبا و با دوام، می­‌تواند به خوبی از مسیرهای بیراهه عبور کند. آئودی RS 3 با استفاده از تجربیات سازنده در مسابقات اتومبیلرانی، به بهترین گزینه برای عاشقان خودروهای اسپرت تبدیل شده است.

در نهایت یکی از شش خودروی برتر که در بالا معرفی شد، در روز جهانی زن یعنی هشتم مارس 2023 به عنوان خودروی برتر جهان از نگاه بانوان، شناخته خواهد شد.

در پایان بد نیست که مسابقه خودروی برتر جهان از نگاه بانوان، تنها رقابت حوزه خودرو به‌شمار می­‌آید که هیات داوران آن فقط از بانوان تشکیل شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.