روشن نکردن کولر تاکسی و اتوبوس تخلف است

0

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: خودداری رانندگان تاکسی و اتوبوس از روشن کردن کولر تخلف است.

پرویز سروری؛ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش سفر شهردار تهران به بلژیک در شورا ارائه می‌شود، اظهار کرد: این سفر بازتاب‌های گسترده‌ای داشته و اراده بین‌المللی از طریق نظام سلطه شکل گرفته بود که ایران منزوی شود اما باطل شدن حرکت دشمن باعث شد تحرکات منطقه‌ای و بین‌المللی افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه حضور دکتر زاکانی در مجمع کلان‌شهرهای جهان و نایب رئیسی ایشان نشان داد که حرکت‌ها به نتیجه نرسید، خاطرنشان کرد: می‌بینیم در بلژیک اتفاقاتی می‌افتد که نشان می‌دهد این حرکات تا چه اندازه مضحک و برخاسته از دشمنان جمهوری اسلامی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز پرونده 20 باغ بررسی می‌شود، گفت: با توجه به اینکه پرونده‌ها به دلیل بررسی گزارشات حسابرسی عقب افتاده بود در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص گلایه برخی از شهروندان در ارتباط با خرابی کولر در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها با اعلام اینکه اگر خرابی سیستم سرمایشی اتوبوس‌ها گزارش داده شود پیگیری می‌کنیم، یادآور شد: ون‌ها، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها موظف هستند خدمات‌رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشند و با توجه به اینکه روشن بودن سیستم سرمایشی وسایل حمل و نقل عمومی جزء الزامات کار آنهاست، اگر خودداری کنند تخلف است و شورا حتما پیگیری خواهد کرد.

سروری با بیان اینکه شورای ششم معتقد به شفافیت است، یادآور شد: باید موضوعات برای اطلاع مردم در سامانه شفافیت ثبت شود.

وی با اشاره به آخرین جزئیات از وضعیت سلامتی مهدی چمران، تصریح کرد: ایشان در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کنند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت کنند و بهبودی کامل حاصل شود و زمان حضور ایشان در شورا منوط به نظر پزشکان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.