معرفی خودرو چینی کائو کائو ۶۰

0

کائو کائو ۶۰ (Caocao 60) نام محصول جدید میپل است که در بازار چین از ۱۶۷۰۰ تا حدود ۲۰ هزار دلار قیمت دارد.

میپِل(Maple) برندی جوان است که سابقه فعالیت آن به سال ۲۰۱۱ باز می گردد و در زمینه ارائه محصولات مبتنی بر فناورهای نوین با رویکرد قیمت رقابتی فعالیت می کند. این برند با حمایت کمپانی بزرگ جیلی شکل گرفته و پیش می رود.

کائو کائو ۶۰ (Caocao 60) نام محصول جدید میپل است که در بازار چین از ۱۶۷۰۰ تا حدود ۲۰ هزار دلار قیمت دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ کائو کائو طراحی جذاب و مینیمالی را همراه دارد که بر این رده قیمتی می تواند به عنوان یک گزینه برتر خود را معرفی کند اما پلاستیک به کار رفته در توسعه جزئیات کابین از بافت سختی دارد و چندان چنگی به دل نمی زند.

به هر ترتیب کائو کائو ۶۰ را می توان یک کراس اوور جذاب در مقایسه با سایر چینی های بازار، دانست.

میپل کائو کائو ۶۰ از منظر ابعاد برابر با ۴۶۴۰ میلیمتر در طول، ۱۸۷۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۰۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۷۶۰ میلیمتر است. فاصله از سطح زمین ۱۳۰ میلیمتر برآورد شده است.

در بخش پیشرانه میپل کائو کائو ۶۰ از تک موتور الکتریکی ۱۶۱ اسب بخاری با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر استفاده شده است. موتور الکتریکی با محور جلو در ارتباط است و بیشینه سرعت برابر با ۱۵۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

در بخش جعبه دنده نیز نمونه تک سرعته با پیشرانه هماهنگ شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه ۱۷ اینچی ارائه می شوند.

کابین طراحی ساده ای دارد و شاید متفاوت ترین بخش آن به نمایش ال ئی دی پشت فرمان مربوط باشد که کاملا با کنسول یکپارچه شده است. نمایشگر تنظیمات سیستم سرگرمی، سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، دوربین داشبورد، استراحتگاه دست ردیف جلو و… از دیگر ویژگی های کابین هستند.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: رادار پارک عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ئی بی دی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ایزوفیکس صندلی کودک، پاور ویندوز هر ۲ ردیف، آینه ها با تنظیم الکتریکی و… قابل اشاره هستند.

گفتنی است، کمپانی جیلی در نظر دارد از پلتفرم کائو کائو برای استفاده در سامانه تاکسی آنلاین استفاده کند. جیلی ساختار باتری این خودرو را به شکل قابلیت تعویض سریع طی ۳ دقیقه طراحی کرده تا در مسیرهای طولانی زمانی برای تجدید انرژی باتری صرف نشود. همچنین این خودرو با توجه به حضور سنسورها و پیش نیازهای لازم برای استفاده به عنوان روبوتاکسی بدون راننده نیز مدنظر قرار دارد.

منبع:عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.