بستیون B۷۰ ؛ بزرگ‌ترین و به‌روزترین سدان بسترن +عکس

0

بستیون B۷۰ از سال ۲۰۰۶ تولید می‌شود؛ اما نسل جدید این خودرو در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. در ۹ ماه نخست سال ۲۰۲۳، تنها ۱۹۷۴ دستگاه از بستیون B۷۰ در چین به‌فروش رسیده که از موقعیت نامناسب این خودرو در بازار خبر می‌دهد. به‌همین دلیل شرکت فاو تصمیم گرفته این سدان بزرگ را مورد به‌روزرسانی قرار دهد.

بستیون B۷۰ ؛ بزرگ‌ترین و به‌روزترین سدان بسترن +عکس

در تصاویری که تابستان امسال توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) انتشار یافت، مشاهده کردیم که چراغ‌های Y شکل این خودرو در جلو و عقب جای خود را به‌نمونه‌های باریک افقی داده و چراغ اصلی جلو در سپر تعبیه شده تا بستیون B۷۰ به‌محصولات کادیلاک شبیه باشد.

این اولین خودرویی است که از پلتفرم جدید FMA فاو استفاده می‌کند. FMA مخفف معماری ماژولار فاو است هرچند خود فاو اعلام کرده حرف F نشان دهنده “روبه‌جلو” بودن و نگاه به “آینده” است.

جلوپنجره جدید با اجزای افقی نیز سایر محصولات بستیون همچون T99 ، M9 و T77 را به یاد می‌­آورد. تا جایی که در تصاویر می­‌توان تشخیص داد، در این مدل از دستگیره مخفی شونده درها خبری نیست.

بستیون B۷۰ ؛ بزرگ‌ترین و به‌روزترین سدان بسترن +عکس

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای بستیون B70 به ترتیب 4.855، 1.84، 1.855 و 2.8 متر اعلام شده که نسبت به مدل قبلی، 45 میلیمتر افزایش در طول را نشان می­دهد. بدنه این خودروی لیفت‌بک بر رینگهای 18 یا 19 اینچی استوار می­‌شود.

بدنه این خودرو لیفت‌بک بر رینگ‌های ۱۸ یا ۱۹ اینچی استوار می‌شود. برای نخستین‌بار، تصاویر کابین بستیون B۷۰ هم منتشر شده که از بازطراحی محل قرارگیری نمایشگرها خبر می‌دهد.

در مدلي که در تصوير ديده مي شود، از رينگ هاي ۱۹ اينچي چندپره استفاده شده که نقره اي رنگ هستند. دستگيره هاي در نيز براي هماهنگي بيش تر با ساير قطعات به صورت پوليش شده نصب شده اند. در طراحي قسمت عقب از چراغ هاي Lشکل استفاده شده که به وسيله يک لايت بار باريک به هم وصل شده اند. يک سانروف بزرگ نيز روي سقف قرار گرفته است.

بستیون B۷۰ ؛ بزرگ‌ترین و به‌روزترین سدان بسترن +عکس

مشخصات فنی بستیون B70

بستیون فعلا از اعلام مشخصات فنیB70 خودداری نموده اما براساس اطلاعات MIIT، مدل جدید بستیون B70 از نظر فنی با تغییر خاصی مواجه نشده و همچنان با یکی از پیشرانه‌­های 4 سیلندر توربوشارژ 1.5 یا 2 لیتری با 169 یا 224 اسب ­بخار قدرت، قابل سفارش است.

موتور 1.5 لیتری با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه و موتور 2 لیتری با جعبه دنده شش سرعته خودکار همراه می‌­شود. صرف نظر از نوع پیشرانه و گیربکس، بستیون B70 تنها به صورت دیفرانسیل جلو تولید خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.