معرفی شاسی بلند الکتریکی فولکس‌ واگن ای-تارو مدل ۲۰۲۱ (عکس)

0

گروه فولکس‌واگن در سال ۲۰۱۸ مدل تارو را به عنوان یکی از محصولات جوینت‌ونچر خود با گروه سایک در چین معرفی کرد. این خودرو که براساس پلتفرم جدید MQB A1 ساخته شده، از نظر فنی با اشکودا کاروک، سئات آتکا و البته فولکس‌واگن تائوس که اخیراً در آمریکا معرفی شد، اشتراکات زیادی دارد.
در صورت حرکت با سرعت ثابت ۶۰ کیلومتر برساعت، می­‌توان ۴۱۵ کیلومتر مسافت را با فولکس‌واگن ای-تارو پیمود.تائوس که در حقیقت نسخه تغییر چهره داده شده از تارو بوده اکنون قرار است با پیشرانه برقی و با نام ای-تارو در چین به فروش برسد.


موتور الکتریکی این خودرو ۱۳۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده و باتری ۴۴.۱ کیلووات ساعتی آن هم شعاع حرکتی برابر با ۳۱۵ کیلومتر را فراهم ساخته است. البته این رقم براساس استاندارد NEDC محاسبه شده و مطمئناً طبق استانداردهای WLTP و EPA کاهش خواهد یافت ولی به هرحال در صورت حرکت با سرعت ثابت ۶۰ کیلومتر برساعت، می­‌توان ۴۱۵ کیلومتر مسافت را با فولکس‌واگن ای-تارو پیمود.

این کراس‌اور برقی برای دستیابی به سرعت ۵۰ کیلومتر برساعت به ۳.۷ ثانیه زمان نیاز داشته و می­‌تواند تا ۱۵۰ کیلومتر برساعت سرعت بگیرد.

با توجه به آنکه این خودرو روی پلتفرم طراحی شده برای مدل‌های مجهز به پیشرانه درون‌سوز شکل گرفته، از فضای زیر کاپوت برای نصب موتور الکتریکی استفاده شده درحالی‌که مجموعه باتری در زیر صندلی‌های عقب نصب شده است.

هرچند در فولکس‌واگن ای-تارو صفحه پشت آمپر دیجیتال مشابه تائوس نصب نشده ولی برخی تجهیزات دیگر همچون سیستم تهویه با آن مدل و سایر محصولات جدید فولکس‌واگن مشترک است. در این میان وجود پد لمسی که جانشین برخی از دکمه‌ها شده را نیز نباید از قلم انداخت، موردی که در نسل جدید تیگوان و آرتئون نیز دیده می­‌شود.

فولکس‌واگن-سایک قصد دارد مدل ای-تارو را با قیمت ۱۹۴,۸۰۰ یوان (تقریباً ۲۹ هزار دلار) به فروش برساند.

معرفی شاسی بلند محصولات جدید فولکس واگن مجله خودرو شاسی بلند برقی قیمت فولکس‌ واگن ای تارو مشخصات فولکس‌ واگن ای تار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.