رونمایی از پیکاپ یک تن پژو لندترک برای بازار خاورمیانه و آفریقا

0

شرکت پژو به منظور رقابت در سگمنت پیکاپ های بازار آفریقا و خاورمیانه، از وانت جدید خود با نام لندترک (Landtrek) رونمایی کرده است.

شرکت پژو به دلیل حضور گسترده در بازار خاورمیانه، خصوصاً ایران، شناخت مناسبی از بازار این منطقه دارد. به همین منظور، پژو به تازگی از وانت لندترک یک تن خود که مخصوص خاورمیانه و آفریقا طراحی شده رونمایی کرده است. پیکاپ لندترک در سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی معرفی شد، اما هم اکنون برای ورود به بازار و تحویل به مشتریان آماده شده است.

peugeot landtrek بهترین وانت پیکاپ وانت پیکاپ غول‌ پیکر محصولات جدید پژو شرکت پژو تازه های خودرو اخبار خودرو مجله خودرو معرفی خودرو دنیای خودرو

وانت جدید پژو در بیش از ۱۸۰ نمایندگی این شرکت و در سه مدل single cab، double cab و chassis cab قابل سفارش خواهد بود. افزون بر این، تجهیزات مختلفی نیز برای وانت لندترک درنظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان به رول بار کرومی، رکاب های کناری، محافظ بدنه ترموفرم، سقف سخت، هشدار و… اشاره کرد. با وجود این که، پژو لندترک به عنوان پیکاپ یک تن کار معرفی شده، اما در کابین این خودرو از تجهیزات راحتی و سرگرمی متعددی استفاده شده است.

نمایشگر ۱۰ اینچی الهام گرفته از پژو ۵۰۸ برای سیستم سرگرمی به همراه ۱۰ گیگابایت حافظه، بلوتوث، اپل کارپلی و اندروید اتو از جمله این ویژگی ها به شمار می روند. افزون بر این، پیکاپ لندترک از چهار دوربین کناری بدنه، کنترل حرکت در شیب، کنترل پیچش برای تریلر، هشدار خروج از خط و دیگر موارد ایمنی نیز بهره می برد.

peugeot landtrek بهترین وانت پیکاپ وانت پیکاپ غول‌ پیکر محصولات جدید پژو شرکت پژو تازه های خودرو اخبار خودرو مجله خودرو معرفی خودرو دنیای خودرو

مشخصات فنی وانت پژو لندترک

شرکت پژو برای خریداران پیکاپ لندترک دو انتخاب پیشرانه ۱٫۹ لیتری دیزلی و ۲٫۴ لیتری بنزینی توربوشارژ را در نظر گرفته است. پیشرانه اول دارای ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور است، در حالی که، قدرت پیشرانه دوم به ۲۰۷ اسب بخار و گشتاور آن به ۳۲۰ نیوتن متر می رسد. هر دو پیشرانه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی گترگ (Getrag) هماهنگ شده اند و انتخاب جعبه دنده ۶ سرعته خودکار ساخت پانچ بلژیک نیز برای پیشرانه بنزینی موجود خواهد بود.

در نسخه بنزینی، سه حالت مختلف رانندگی شامل دستی، اسپرت و اکو قابل انتخاب هستند. مدل های پایه ای خودرو با سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب معرفی می شوند، در حالی که، در مدل های بالارده امکان سفارش سیستم انتقال قدرت به تمامی چرخ ها با دو حالت ۴L و ۴H نیز موجود است. با توجه به تریم انتخابی، پیکاپ پژو لندترک دارای بیشینه فاصله ۲۳۵ میلی متر نسبت به سطح زمین، زاویه تهاجم و فرود به ترتیب ۳۰/۲۹ و ۲۶/۲۷ و ۶۰۰ میلی متر عمق فرو رفتن در آب است.

میزان بیشینه توانایی حمل بار یا Payload نیز به بیش از یک تن و قابلیت کشندگی به بیش از ۳٫۵ تن می رسد. پژو گارانتی سه ساله با ۱۰۰ هزار کیلومتر مسافت را برای لندترک درنظر گرفته و بازه های سرویس زمانی آن را به ۱۰ هزار کیلومتر گسترش داده است. تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت پیشنهادی برای پیکاپ لندترک منتشر نشده است.

peugeot landtrek بهترین وانت پیکاپ وانت پیکاپ غول‌ پیکر محصولات جدید پژو شرکت پژو تازه های خودرو اخبار خودرو مجله خودرو معرفی خودرو دنیای خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.