مانی خوشبین، یک استون مارتین DBX برای پرستار بچه خود خرید! +عکس

0

مانی خوشبین، یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ املاک و مستغلات در ایالات‌متحده به حساب می‌آید که تبار ایرانی دارد. او صاحب خاص‌ترین و گران‌ترین خودروهای موجود در جهان است که برخی از آن‌ها بی‌همتا هستند.

اینستاگرام خوشبین حاوی رهنمودهای او درباره گسترش تجارت و افزایش ثروت و البته خودروهای تصاویر و کلیپ‌های مختلف از خودروهای کم‌نظیر است.

آخرین ویدیوی خوشبین در یوتیوب، به یک خودروی صورتی‌رنگ استون مارتین مدل DBX اشاره می‌کند. ولی خرید این خودرو نه برای مانی، بلکه به پرستار بچه‌های او در نظر گرفته شده است! خوشبین در ویدیوی جدید، رانندگی با نخستین شاسی‌بلند استون مارتین (با قیمت اولیه ۱۸۰ هزار دلار) را موردبررسی قرار می‌دهد.

 

بیوگرافی مانی خوشبین شغل مانی خوشبین ماشین مانی خوشبین همسر مانی خوشبین مانی خوشبین و لیلا میلانی بیوگرافی ثروتمندان ایران زندگی ثروتمندان پولدارترین مرد ایرانرنگبندی درون کابین

کابین DBX با ترکیب رنگ‌های صورتی و بژ، فضایی شاد و صمیمانه را فراهم می‌آورد. کاملاً مناسب برای خانواده بچه‌دار. اما در زیر کاپوت، موتور ۴ لیتری ۸ سیلندره متعلق به AMG قرار گرفته که قدرتی معادل با ۵۴۲ اسب بخار را از طریق گیربکس ۹ سرعته به خودرو منتقل می‌کند. حداکثر گشتاور برابر با ۷۰۰ نیوتن متر در ۲۲۰۰ تا ۵۰۰۰ دور بر دقیقه است. شتاب شاسی‌بلند DBX تنها در عرض ۴.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ می‌رسد و حداکثر سرعت خودرو حدود ۲۹۱ کیلومتر بر ساعت است.

https://cdn.khodrobank.com/Reviews/79604_dmx_3.jpg

ظاهرا قدرت و سرعت این خودروی صورتی‌رنگ فرای انتظار خوشبین بوده و وی را مجذوب خود ساخته است. بدون شک مشخصات فنی این خودرو برای یک پرستار بچه مهم نیست، اما ویدیوی مانی تبلیغ خوبی برای معرفی شاسی‌بلند استون مارتین به علاقه‌مندان خودرو محسوب می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.