معرفی پورشه تایکان GTS مدل 2022

0

پورشه قصد دارد با معرفی نسخه­‌های جدید از مدل تایکان، تعداد اعضای خانواده این سری را افزایش دهد. اکنون مدل GTS معرفی شده تا جای خالی بین تایکان 4S و تایکان توربو را پر کند.

پورشه تایکان قیمت پورشه تایکان مشخصات پورشه تایکان محصولات جدید پورشه اخبار شرکت پورشه بهترین خودرو آلمانی مجله خودرو دنیای خودرو

پورشه تایکان GTS به لطف خروجی 590 اسب‌بخاری پیشرانه، می­‌تواند ظرف 3 و نیم ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.

نصب نشان GTS روی رکاب­‌های جانبی مشکی، دیفیوزر عقب مشکی براق، رینگ‌های 20 اینچی مشکی با طرح Turbo S Aero، لوگوی پورشه روی نوار LED چراغ‌های عقب، نشان مشکی مات روی در صندوق عقب، چیدمان ماتریسی چراغ‌های جلو و پایه مشکی آینه­‌های جانبی، به عنوان مهمترین ویژگی‌­های ظاهری پورشه تایکان GTS به‌شمار می‌­آیند.

پورشه تایکان GTS به دو موتور برقی، مجموعه باتری به ظرفیت 93.4 کیلووات ساعت و سامانه چهارچرخ محرک مجهز است و به لطف خروجی 590 اسب‌بخاری پیشرانه، می­‌تواند ظرف 3 و نیم ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد. با اتصال مجموعه باتری به جریان 270 کیلووات، شارژ باتری ظرف 22.5 دقیقه از 5 به 80 درصد افزایش خواهد یافت.


پورشه تایکان GTS مدل 2022

سیستم تعلیق بادی تنظیم‌پذیر پورشه تایکان GTS از مدل توربو به عاریت گرفته شده و البته مجدداً تنظیم شده است. کالیپر ترمزهای شش پیستون به رنگ قرمز با دیسک‌های 390 و 358 میلی‌متری در جلو و عقب همراه شده است.

پورشه تایکان GTS اسپرت توریسمو (Sport Turismo) با ارتفاع بدنه مشابه با مدل سواری و البته باله عقب همرنگ با بدنه، به طیف مدل‌ها اضافه شده است.


پورشه تایکان GTS مدل 2022

سقف شیشه‌­ای با امکان تنظیم میزان نور وارده به کابین در سه حالت شفاف، مات و تیره و امکان سفارش ریل سقفی و میله اتصال دوچرخه به انتهای بدنه، از ویژگی­‌های جدید این مدل خواهد بود.

ثبت سفارش برای تایکان GTS و تایکان GTS اسپرت توریسمو از حالا آغاز شده است، ولی تحویل به مشتریان از سه ماهه دوم سال 2022 شروع می‌­شود. قیمت پایه پورشه تایکان GTS برابر با 131,400 دلار تعیین شده است، درحالی‌که این عدد برای تایکان GTS اسپرت توریسمو به 133,300 دلار افزایش می‌­یابد.

منبع:موتور وان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.