علت گاز نخوردن ماشین پژو ۴۰۵

0

علت گاز نخوردن ماشین پژو ۴۰۵

استپر موتور به عنوان یک عملگر در ماشین پژو ۴۰۵ عمل می‌کند. اگر استپر موتور به حالت غیر فعال یا نوسانی دربیاید، احتمال بروز حادثه‌ غیر مترقبه برای راننده و سرنشینان وجود دارد. در بهترین حالت ممکن است که خودرو متوقف شود.

قیمت پژو 405 قیمت پژو 405 SLX قیمت پژو 405 GLX آپشن های پژو 405 امکانات پژو 405 SLX پژو 405 اتوماتیک پژو 405 فرانسه معایب و مزایای پژو 405 مشخصات پژو 405 پژو 405 استیشن پژو 405 مسابقه تیونینگ پژو 405

دومین عاملی که ممکن است باعث گاز نخوردن ماشین پژو ۴۰۵ شود، اشکال در کارکرد دریچه گاز آن است. اگر دریچه گاز نتواند تغییر زاویه دهد، مقدار جریان هوای آزاد شده هم کمتر خواهد بود که در پی آن، گشتاور خروجی موتور کاهش پیدا می‌کند.

سومین حالتی که باعث درجا کار کردن خودرو می‌شود و احساس می‌کنید که ماشین گاز نمی‌خورد، حالت نوسانی دور موتور است. در حالت طبیعی، دور موتور به تدریج افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که دور موتور حالت کاهشی داشته باشد، می‌توان حدس زد که ماشین در دقایقی بعد می‌ایستد. کافی است که به RPM خودروی خود نگاه کنید و از میزان چرخش کامل میل لنگ موتور اطلاع پیدا کنید. می‌پرسید RPM چیست؟ اگر بخواهیم خیلی خلاصه توضیح دهیم باید بگوییم RPM  که مخفف Revolutions Per Minute می‌باشد، نشان دهنده‌ی تعداد دور و چرخش موتور اتومبیل در یک دقیقه است. ‌

چهارمین دلیل می تواند از نیم سوز شدن پمپ بنزین خودرو باشد

پنجمین دلیل که باعث گاز نخوردن خودرو می شود می توان به ایراد داشتن سوزن های انژکتور مشکوک بود. به هر حال برای بررسی دقیق هر یک از این ایرادات باید به مکانیکی مراجعه کرد و با دستگاه دیاگ ایراد مورد نظر را حل کرد.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.