تیونینگ نیسان پاترول نیسمو S + عکس

0

13 سال از عرضه نسل ششم نیسان پاترول می‌گذرد؛ با این حال، شرکت تیونینگ منهارت بر روی این خودرو تمرکز کرده است‌. منهارت به واسطه تیونینگ محصولات ب‌ام‌و شناخته می‌شود، اما اخیرا به سراغ سایر خودروها نیز رفته است.

کمپانی منهارت یک سوپرشارژ برای پیشرانه 5.6 لیتری V8 نیسان پاترول نیسمو S در نظر گرفته است، که خروجی را به 650 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند.
منهارت تاکنون خودروهای تقویت‌شده‌ای مانند دیفندر، آئودی RS3 و AMG SL را ارائه داده است. این شرکت پس از عرضه خودروهای اروپایی، اکنون تصمیم گرفته تا یک محصول ژاپنی را اصلاح کند. محصول جدید منهارت بر اساس نسخه نیسمو نیسان پاترول ساخته شده است که در سال 2015 (قبل از فیس‌لیفت) عرضه شد.

رینگ‌های بزرگ 24 اینچی در نظر گرفته شده و ارتفاع خودرو کاهش یافته است.

نیسان پاترول نیسمو از پیشرانه 5.6 لیتری V8 تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد. کمپانی منهارت یک سوپرشارژ برای آن در نظر گرفته است، که خروجی را به 650 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند؛ در حالی که نسخه استاندارد، 428 اسب‌بخار قدرت و 560 نیوتن‌متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به هر دو محور منتقل می‌شود.

منهارت یک سیستم اگزوز سفارشی را تعبیه کرده است، که صدای خشن‌تری تولید می‌کند. اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد پیشرانه وجود ندارد؛ اما نیسان پاترول نیسمو استاندارد در مدت زمان 7.3 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. این شتاب شاید خیلی چشمگیر نباشد؛ اما باید نسبت به وزن 2665 کیلوگرمی پاترول در نظر گرفته شود.

تم رنگی مشکی و طلایی، داخل کابین خودرو نیز دیده می‌شود. منهارت سعی داشته تا با استفاده از چرم و آلکانتارا فضای کابین را زیبا جلوه دهد؛ اما نمی‌توان انکار کرد که فضای داخلی آن در مقایسه با شاسی‌بلندهای فول‌سایز جدید، قدیمی به نظر می‌رسد.

البته عکس‌های موجود، تنها رندرهایی رسمی هستند و منهارت در حال ثبت سفارشات در ایالات متحده عربی است.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.