آشنایی با 5 کارخانه تولید کننده لنت ایرانی

0

با توجه به کاربرد مهم لنت در هر خودرو و مصرفی بودن آن، شناخت بهترین لنت از اهمیت بالایی برخوردار است. کارخانه های لنت سازی مطرح ایرانی را به شما معرفی می کند. مطمئن باشید با مطالعه این مقاله از مزایا و معایب هر لنت مطلع می شوید و دست به انتخاب بهترین گزینه ممکن خواهید زد.

آسیا لنت

 شرکت آسا لنت کجاست
 شرکت تکستار
 قیمت لنت ترمز تکستار
 قیمت لنت تکستار 206
 شرکت لنت پارس کجاست
 بهترین لنت ترمز خودرو
 بهترین لنت ترمز 405
 انواع لنت ترمز
 قیمت لنت جلو تیبا جهان لنت

شرکت آسیا لنت از با سابقه ترین تولیدکنندگان لنت در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ در شهر سمنان آغاز کرده و تمرکز خود را بر تولید لنت با کیفیت، متناسب با خودروهای داخلی قرار داد. آسیا لنت با اخذ استانداردهای لازم، با بهره گیری از توان نیروهای متخصص ایرانی، توانست اعتماد خودروسازان مطرح کشور از جمله ایرانخودرو و سایپا را به خود جلب کند. با توجه به این اعتماد سازی آسیا لنت به یکی از اصلی ترین تامین کنندگان لنت برای خط تولید خودروسازان تبدیل شد. از مزایای لنت آسیا داشتن گارانتی شرکتی است که خیال شما را از بروز هر مشکلی راحت می کند. گفتنی است که مشتریان این محصول کمترین میزان برگشتی را به شرکت داشته اند و همین مسئله گواهی بر کیفیت بالای این محصول است و تولید کننده آن می تواند با طمینان خاطر محصولات خود را از هر نظر گارانتی کند
دیگر مزیت لنت های آسیا لنت قیمت رقابتی آن ها نسبت به لنت های دیگر است.
تنها عیب آسیالنت را می توان عدم وجود شبکه پخش قدرتمند دانست، که مهم ترین دلیل آن همکاری آسیالنت با خودروسازان است.

تکستار

 شرکت آسا لنت کجاست
 شرکت تکستار
 قیمت لنت ترمز تکستار
 قیمت لنت تکستار 206
 شرکت لنت پارس کجاست
 بهترین لنت ترمز خودرو
 بهترین لنت ترمز 405
 انواع لنت ترمز
 قیمت لنت جلو تیبا جهان لنت

تا انتهای دهه ۷۰ لنت تکستار در ایران تولید نمی شد، اما از اوایل دهه ۸۰ به دلیل ورود پژو -خودروساز فرانسوی- به ایران، تولید انحصاری لنت تکستار در ایران آغاز شد. اما این لنت اصالتا آلمانی است و لنت های وارداتی قبل از راه اندازی کارخانه تکستار در ایران، تحت لیسانس آلمان در فرانسه تولید می شدند. این لنت مخصوص خودروهای گروه پؤو است و برای سایر خودروها موجود نیست.
بی صدا بودن و ایمنی بالا از مزایای این لنت است.

لنت پارس

 شرکت آسا لنت کجاست  شرکت تکستار  قیمت لنت ترمز تکستار  قیمت لنت تکستار 206  شرکت لنت پارس کجاست  بهترین لنت ترمز خودرو  بهترین لنت ترمز 405  انواع لنت ترمز  قیمت لنت جلو تیبا جهان لنت

بزرگترین کارخانه تولید لنت در خاورمیانه با بیش از ۳ دهه فعالیت. کارخانه لنت پارس نه تنها برای خودروهای سواری، بلکه در زمینه ساخت لنت های واگن ریل و ماشین های کشاورزی نیز فعالیت می کند. این لنت ایرانی همکاری هایی با خودروسازان دارد و به نسبت امکو، دارای قیمت پایین تری است. لنت پارس با سال ها سابقه دارای مقبولیت بالایی نیز می باشد.

جهان لنت

جهان ترمز بیش از ۲۰ سال است که به تولید قطعات اصطکاکی برای صنایع مختلف فعالیت می کند. در ابتدا فقط به تولید لنت دیسکی ی پرداخت که در سال ۹۱ شروع به تولید لنت های کفشکی کرد. لنت جهان از جمله لنت های ایرانی است که به سایر کشورها نیز صادر می شود.

سای لنت

هدف اصلی کارخانه سای لنت قیمت پایین است. این کارخانه علاوه بر لنت، صفحه کلاچ و قطعات ترمزهای اصطکاکی را تولید میکند. تمام لنت های کارخانه سای لنت مختص خودروهای ایرانی است. سای لنت با داشتن استانداردهای لازم توانسته مشتریان خاص خودش را داشته باشد. اما قیمت پایین آن نشان از بکار بردن مواد اولیه ارزان در تولید این لنت می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.