لیست کد خطاهای یخچال ساید سامسونگ و نحوه رفع آن

0

می دانید که رایج ترین خرابی مربوط به یخچال فریزر های برند سامسونگ کدام است؟ شما هم قصد بررسی شایع ترین و مهمترین ارور یخچال سامسونگ را در سر دارید؟ پیشنهاد می کنیم که در قسمت های بعدی مقاله نیز مطالب پیش روی خود را همراهی نموده و اطلاعات کاملی را در این زمینه به دست آورید.

 تعمیرگاه یخچال در تهران
 تعمیر یخچال
 تعمیر یخچال LG
 تعمیر یخچال اسنوا
 تعمیر یخچال سامسونگ
 تنظیم یخچال
 خنک نکردن یخچال ساید
 خنک نکردن یخچال دوقلو
 علت یخ بستن فریزر یخچال
 کار نکردن یخ ساز یخچال

لیست کد خطاهای یخچال سامسونگ

شما می توانید مطالب عرضه شده از وب سایت اینترنتی شرکت اس پی یار را در گوشی موبایل خود ذخیره کرده و در صورت نیاز بتوانید مراجعه ی لازم را به مقاله ی پیش روی تان داشته باشید. همچنین در دفترچه راهنمای استفاده از یخچال فریزر های برند سامسونگ می توانید فهرست کامل ارور مربوط به یخچال فریزرهای یاد شده را با دقت بالایی مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید در حین مواجه شدن با هر یک از ارورهای مربوط به دستگاه در اختیارتان، خونسردی خود را حفظ نموده و با متخصصان توانای شرکت ما در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید جهت خواندن راه حل این موارد می توانید مقاله ارور یخچال سامسونگ در سایت اس پی یار را مطالعه نمایید.

ارور کدهای یخچال فریزر سامسونگ

اصلی ترین و بارزترین ارورهای مربوط به تعمیر یخچال فریزرهای برند یاد شده عبارتند از:

کد خطای 1E/SE

یخچال فریزر های برند سامسونگ نیز مانند سایر یخچال های موجود در بازار، دچار یک سری از خرابی های می شوند که خرابی های مذکور به شکل ارور در صفحه ی نمایشگر دستگاه های مذکور نمایان می شوند. از مهمترین ارور یخچال سامسونگ می توان به کد خطای 1E/SE اشاره کرد. کد خطای 1E/SE را زمانی می توانید در نمایشگر یخچال فریزر های برند سامسونگ مشاهده کنید که برق یخچال قطع شده باشد. زمانی که برق مورد نیاز یخچال تامین نشود، شما می توانید با ارور یاد شده مواجه شوید. دلیل این مشکل را می توان در خرابی بسیاری از قطعات مربوط به یخچال های یاد شده بررسی کنید.

کد خطای 4E

کد خطای 4E یکی از مهمترین ارور یخچال سامسونگ می باشد که شما می توانید در برخی از مدل های یخچال فریزر های برند سامسونگ ارور یاد شده را مشاهده کنید. ارور نمایان شده در یخچال های مذکور نشان از خراب و معیوب بودن سنسور یخچال فریزر می باشد. به عبارتی زمانی که آسیب جدی به سنسور یاد شده وارد شود، شما می توانید بر روی صفحه ی نمایشی دستگاه تان کد خطای 4E را مشاهده کنید. خرابی سنسور مذکور نیز می تواند ایرادات و خرابی های متنوعی را به دنبال داشته باشد. بنابراین کد خطای 4E را جدی بگیرید.

کد خطای 5E

کد خطای 5E را می توان به عنوان بارزترین ارور تعمیر یخچال سامسونگ تلقی کرد چرا که ارور یاد شده به شکل رایج در یخچال فریزر های برند سامسونگ قابل مشاهده می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که کد خطای 5E زمانی خود را نشان می دهد که سنسور دستگاه معیوب شده یا جریان برق در داخل یخچال قطع شده باشد. هر دو عامل مذکور می تواند نمایان شدن ارور یا کد خطای 5E را به دنبال داشته باشد. در چنین مواردی پیشنهاد می شود که خودسرانه اقدامی را انجام نداده و وضعیت دستگاه تان را با تعمیرکاران حرفه ای در میان بگذارید.

 تعمیرگاه یخچال در تهران
 تعمیر یخچال
 تعمیر یخچال LG
 تعمیر یخچال اسنوا
 تعمیر یخچال سامسونگ
 تنظیم یخچال
 خنک نکردن یخچال ساید
 خنک نکردن یخچال دوقلو
 علت یخ بستن فریزر یخچال
 کار نکردن یخ ساز یخچال

کد خطای 5 در یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ

در این بخش از مقاله می خواهیم در مورد مهمترین ارور یخچال سامسونگ مدل ساید بای ساید توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. کد خطای 5 یکی از بارزترین و اصلی ترین ارورهای مربوط به یخچال فریزر های برند سامسونگ می باشد که شما می توانید در برخی از مواقع ارور یاد شده در تجهیزات مذکور مشاهده نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که کد خطای 5 زمانی خود را نشان می دهد که سیستم دیفراست یخچال فریزر تان دچار یکسری از ایرادات و خرابی ها شده باشد. سیستم دیفراست یخچال ها جزو مهمترین اجزای مربوط به دستگاه های یاد شده هستند.

کد خطای 6E

کد خطای 6E یکی از اصلی ترین ارور یخچال سامسونگ می باشد که در برخی از موارد می توانید شاهد نمایان شدن ارور مذکور در یخچال فریزر های برند سامسونگ باشید. توجه نمایید که کد خطای 6E زمانی خود را نشان خواهد داد که سنسور محیطی دچار یک سری از ایرادات اساسی شده باشد. همچنین به دنبال خرابی سنسور مذکور می توانید شاهد قطع شدن جریان برق از دستگاه تان باشید. شما می توانید در مدل های جدید یخچال های یاد شده ارور یا کد خطای 6E را به شکل مکرر مشاهده کنید.

کد خطای 8E در یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ

در فهرست مربوط به بررسی ارور یخچال سامسونگ مدل ساید بای ساید می توان به کد خطای 8E اشاره کرد. کد خطای 8E از رایج ترین ارور های مربوط به یخچال فریزر های برند سامسونگ می باشد. همچنین این ارور نشان از خراب شدن سنسور یخساز در تجهیزات یاد شده می باشد. معمولا بسیاری از ارورهای مربوط به دستگاه های مذکور زمانی خود را نشان می دهند که سیستم یخساز دستگاه دچار یکسری از خرابی ها و مشکلات شده باشد. زمانی که سنسور یخساز یخچال های مذکور قطع یا غیر فعال شده باشد، شما می توانید کد خطای E8 را بر روی نمایشگر دستگاه تان مشاهده کنید.

کد خطای 23E

کد خطای 23E در لیست مهمترین ارور یخچال سامسونگ می باشد که در بسیاری از مواقع می توانید ارور یاد را در نمایشگر  یخچال فریزر های برند سامسونگ مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که خرابی برخی از قطعات مربوط به دستگاه های یاد شده به دنبال خود کد خطای 23E را خواهد داشت. از مهمترین این قطعات می توان به معیوب بودن پنل کنترل، فن خنک کننده و سیم کشی یخچال اشاره کرد. توصیه می شود که کد خطای 23E را جدی گرفته و در اسرع وقت اقدامات مربوط به رفع آن را انجام دهید.

کد خطای 25E

افرادی که به دنبال بررسی مهمترین ارور یخچال سامسونگ هستند می توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه در اختیار خود، مطالب ارزنده ای را به دست آورند. همچنین یکی از اصلی ترین ارورهای مربوط به یخچال فریزر های برند سامسونگ را کد خطای 25E شکل داده است. شما زمانی می توانید کد خطای 25E را در دستگاه های یاد شده مشاهده کنید که سیستم دیفراست یخچال با یکسری از مشکلات اساسی مواجه شده باشد.  در چنین حالتی دستگاه نمی تواند عملکرد مناسبی را داشته باشد.

کد خطای 33E

کد خطای 33E یکی از رایج ترین ارور یخچال سامسونگ می باشد که کاربران می توانند در بسیاری از مواقع ارور یاد شده در دستگاه های مذکور مشاهده کنند. توجه داشته باشید که کد خطای 33E را زمانی می توانید در یخچال فریزر های برند سامسونگ رویت کنید که لوله پر کن آب یخچال دچار یک سری از اشکالات اساسی باشد. در چنین وضعیتی لوله پرکن آب نمی تواند کارایی و عملکرد خود را به شکل احسن انجام دهد. در نتیجه شما نمی توانید از آبسردکن دستگاه خود یا سیستم یخساز یخچال نهایت استفاده را داشته باشید.

کد خطای 39E در یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ

کد خطای 39E از مهمترین ارور یخچال سامسونگ در مدل های ساید بای ساید می باشد. کاربران در برخی از مواقع می توانند ارور یاد شده را در یخچال فریزر های برند سامسونگ مدل مذکور مشاهده کنید. همچنین دلایل اصلی نمایان شدن کد خطای 39E در دستگاه های مذکور را خرابی حسگر یخساز و کمبود آب در سیستم یخساز شکل داده است. به عبارتی شما زمانی می توانید ارور یا کد خطای 39E را در دستگاه های یاد شده مشاهده کنید که یخساز دستگاه دچار خرابی شده باشد و نتواند عملکرد عادی خود را انجام دهد.

کد خطای 83E/86E

کد خطای 83/86E را می توان به عنوان یکی از بارزترین ارور یخچال سامسونگ تلقی کرد. لازم به ذکر خواهد بود یخچال فریزر های برند سامسونگ بر اساس فناوری روز جهانی طراحی شده اند، با این حال در بسیاری از مواقع می توانید یکسری از ایرادات را در تجهیزات یاد شده مشاهده کنید. کد خطای 83E/86E را زمانی می توانید رویت کنید که برق دستگاه قطع شده و بی ثباتی های زیادی را در اینورتر پی دی آ دستگاه خود مشاهده نمایید. تعمیرکاران توصیه می کنند که کد خطای83E/86E را جدی بگیرید و سریعا آن را رفع نمایید.

کد خطای 40E

در لیست مربوط به ارور یخچال سامسونگ می توان به کد خطای 40E اشاره کرد. کد خطای 40E یکی از مهمترین ارورهای متعلق به یخچال فریزر های برند سامسونگ می باشد که خرابی مربوط به فن محفظه یخ می تواند به دنبال خود ارور یاد شده را داشته باشد. همچنین در نظر بگیرید که خرابی فن محفظه یخ دستگاه های یاد شده می تواند دردسرها و مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد. بنابراین بروز کد خطای 40E را جدی گرفته و با دقت بالایی خرابی مربوط به قطعه ی یاد شده را مورد بررسی و کنکاش قرار دهید.

کد خطای 41E

بررسی لیست و فهرست مربوط به ارور یخچال سامسونگ یکی از مهمترین دغدغه های مربوط به بسیاری از افراد در روزهای اخیر می باشد. شما می توانید در برخی از مواقع کد خطای 41E  را در نمایشگر یخچال فریزر های برند سامسونگ مشاهده نمایید. کد خطای 41E زمانی خود را نشان می دهد که برد الکترونیکی و دیسپلی دستگاه دچار یک سری از ایرادات و خرابی ها شده باشد. به عبارتی اشکالات مربوط به ارتباط برد و دیسپلی می تواند به دنبال خود کد خطای 41E را داشته باشد.

کد خطای 71E/72E

کد خطای 71E/72E را می توانید در لیست ارور یخچال سامسونگ مشاهده کنید. البته در نظر داشته باشید که ارور مذکور به شکل ندرت در یخچال فریزر های برند سامسونگ نمایان می شوند. شما می توانید زمانی ارور یا کد خطای 71E/72E را مشاهده کنید که سنسور فریزر و یخچال تان دچار یک سری از خرابی ها شده باشد. معیوب بودن سنسور یاد شده می تواند عملکرد طبیعی و عادی دستگاه را دچار یکسری از مشکلات نماید بنابراین نمایان شدن کد خطای 71E/72E را جدی بگیرید.

کد خطای 81E

کد خطای 81E یکی از رایج ترین ارور یخچال سامسونگ می باشد. جالب است بدانید که یخچال فریزر های برند سامسونگ از طراحی پیشرفته و پیچیده ای برخوردار هستند. در نتیجه می توانند کارایی فوق العاده ای را از خود داشته باشد. شما می توانید زمانی کد خطای 81E را مشاهده کنید که سیستم استارت کمپرسور دستگاه دچار یکسری از خرابی ها و مشکلات شده باشد. خرابی سیستم یاد شده می تواند دردسرهای گوناگونی را در عملکرد دستگاه تان به وجود آورد. همچنین در نظر داشته باشید که سیستم مذکور از اصلی ترین اجزای مربوط به یخچال های سامسونگ می باشد.

 تعمیرگاه یخچال در تهران
 تعمیر یخچال
 تعمیر یخچال LG
 تعمیر یخچال اسنوا
 تعمیر یخچال سامسونگ
 تنظیم یخچال
 خنک نکردن یخچال ساید
 خنک نکردن یخچال دوقلو
 علت یخ بستن فریزر یخچال
 کار نکردن یخ ساز یخچال

کد خطای 84E

در حین بررسی فهرست مربوط به ارور یخچال سامسونگ می توان به کد خطای 84E اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال بررسی ارورهای مختلف یخچال فریزر های برند سامسونگ هستید، بهتر است که جزئیات مربوط به کد خطای 84E را نیز مورد بررسی قرار دهید. زمانی می توانید ارور یا کد خطای 84E را مشاهده کنید که روتور دستگاه دچار یک سری از خطاها شود. از سوی دیگر تغییرات مربوط به ولتاژ ناشی از قفل روتور می تواند به دنبال خود ارور یاد شده را داشته باشد. ارور مذکور را به شکل نادر می توانید در یخچال های یاد شده مشاهده نمایید.

کد خطای 86E/83E/85E/88 88

کد خطای 86E/83E/85E/88 88 یکی از اصلی ترین ارور یخچال سامسونگ می باشد که شما می توانید در گاهی از اوقات ارور یاد شده را بر روی نمایشگر دستگاه خود مشاهده کنید. عملکرد نادرست مربوط به اینورتر پی ب آ می تواند به دنبال خود کد خطای 86E/83E/85E/88 88 را داشته باشد. یخچال فریزر های برند سامسونگ مجهز به سیستم اینورتر هستند که کمتر یخچالی را می توانید مشاهده نمایید که چنین سیستم پیشرفته ای را داشته باشد. با این حال نمایان شدن ارور مذکور را در یخچال های سامسونگ جدی بگیرید.

کد خطای 14E در یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ

کد خطای14E را می توانید در فهرست مربوط به ارور یخچال سامسونگ مشاهده کنید. توجه داشته باشید که ارور یاد شده زمانی خود را نشان می دهد که یخساز یخچال فریزر های برند سامسونگ نتوانند عملکرد خود را به شکل صحیح انجام دهند. به عبارتی بروز اشکالات در سیستم یخساز دستگاه های یاد شده می تواند به دنبال خود کد خطای 14E را داشته باشد و کاربران می توانند با توجه به ارور رویت شده در دستگاه های خود با متخصصان و همکاران ما در ارتباط بوده و از این طریق راهنمایی های لازم را به دست آورید.

کد خطای 22E

کاربران در حین بررسی و کنکاش فهرست مربوط به ارور یخچال سامسونگ می توان به کد خطای 22E اشاره کرد. توجه داشته باشید که کد خطای 22E  را زمانی می توانید در صفحه نمایشی یخچال فریزر های برند سامسونگ مشاهده کنید که سنسور یخ زدگی دستگاه دچار خرابی ها شده باشد. همچنین در نظر داشته باشید که عدم کار کردن فن دستگاه نیز می تواند مشکلات و ارورهای گوناگونی را به دنبال داشته باشد. بنابراین شما زمانی می توانید کد خطای 22E را در دستگاه های یاد شده مشاهده نمایید که قطعات یاد شده کارایی و عملکرد خود را از دست داده باشند.

کد خطای ON/OFF

کد خطای ON/OFF یکی از مهمترین ارور یخچال سامسونگ می باشد که شما می توانید ارور یاد شده را در لیست مربوط به ارورهای یخچال فریزر های برند سامسونگ مشاهده نمایید. همچنین در نظر بگیرید که کد خطای ON/OFF را زمانی می توانید در دستگاه های یاد شده رویت کنید که کمپرسور دستگاه دچار یک سری از مهمترین مشکلات و ایرادات شده باشد. کمپرسور از مهمترین قطعات تعبیه شده در یخچال فریزرهای برند مذکور می باشند که عدم اجرای این قطعه در دستگاه می تواند به دنبال خود ارور یا کد خطای ON/OFF را داشته باشد.

کد خطای 26E در یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ

بررسی فهرست ارور یخچال سامسونگ مدل های ساید بای ساید یکی از مهمترین نگرانی های بسیاری از افراد می باشد که سعی دارند تا با دقت بالایی ارورهای مربوط به یخچال فریزر های برند سامسونگ مدل مذکور را بررسی کنند. کد خطای 26E یکی از مهمترین ارورهای مربوط به دستگاه های یاد شده می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که توقف تولید یخ یکی از مهمترین نشانه های مربوط به بروز و نمایان شدن کد خطای 26E می باشد. توقف تولید یخ در دستگاه های یاد شده می تواند دردسرها و مشکلات متعددی را به دنبال داشته باشد.

کد خطای RD

کد خطای RD از اصلی ترین ارور یخچال سامسونگ می باشد که شما می توانید در مدل های قدیمی یخچال فریزر های برند سامسونگ ارور یاد شده را به شکل رایج مورد مشاهده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که کد خطای RD زمانی خود را نشان می دهد که دمپر هوا دچار یخ زدگی شده باشد. یخ زدگی دمپر هوا می تواند دمای مربوط به داخل یخچال را با یکسری از مشکلات مواجه سازد. به همین دلیل خرابی دمپر دستگاه تان را جدی گرفته و بدون اینکه فرصت را از دست دهید، اقدامات مربوط به رفع کد خطای RD را انجام دهید.

کد خطای PC  در یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ

کد خطایPC  را می توانید در فهرست و لیست مربوط به ارور یخچال سامسونگ مدل های ساید بای ساید مشاهده کنید. معمولا یخچال فریزر های برند سامسونگ مدل های یاد شده کمترین ارورها را به خود اختصاص داده اند. از سوی دیگر کد خطای PC   را زمانی می توانید در یخچال های یاد شده رویت کنید که بین برد اصلی و درب دستگاه یکسری از مهمترین مشکلات را مشاهده نمایید. به عبارتی اشکالات در ارتباط میان درب و برد اصلی یخچال می تواند به دنبال ارور یا کد خطای PC  را داشته باشد. ارور مذکور از رایج ترین ارور های مربوط به دستگاه های یاد شده می باشد و بایستی آن را جدی گرفت.

کد خطای 5

در فهرست مربوط به بررسی ارور یخچال سامسونگ سری آر بی می توان به کد خطای 5 اشاره کرد. شما می توانید به شکل رایج کد خطای5 را در یخچال فریزر های برند سامسونگ مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که زمانی ارور یاد شده را می توانید در نمایشگر دستگاه خود مشاهده کنید که دماسنج یخچال دچار یکسری از خرابی ها و مشکلات شده باشد. اشکال در عملکرد دماسنج یخچال می تواند به دنبال خود کد خطای 5 را داشته باشد. در چنین مواقعی شما شاهد خرابی مواد غذایی درون یخچال خود باشید و بایستی رفع ارور یا کد خطای 5 را جدی بگیرید.

کد خطای d

کد خطای d از مهمترین و اصلی ترین ارور یخچال سامسونگ می باشد که شما می توانید در بسیاری از مواقع ارور یاد شده در یخچال فریزر های برند سامسونگ مشاهده نمایید. همچنین جالب است بدانید که ارور یاد شده را در مدل های قدیمی و جدید یخچال های یاد شده مشاهده کنید. خرابی و معیوب بودن سنسور یا حسگر یخچال های یاد شده می تواند به دنبال خود کد خطای d را داشته باشد. شما نیز در صورت مواجه شدن با کد خطای d در دستگاه خود، با همکاران ما در ارتباط بوده و از این طریق درخواست خود را به ثبت برسانید و مشکل به وجود آمده را رفع کنید.

کد خطای E5

یکی از مهمترین ارور یخچال سامسونگ را کد خطای E5 شکل داده است. توجه داشته باشید که یخچال فریزر های برند سامسونگ نیز مانند بسیاری از یخچال های دیگر در ساختار خود، سنسورهای گوناگونی را به خود اختصاص داده اند. بروز خطای سنسور دمای محیط می تواند به دنبال خود کد خطای E5 را داشته باشد. بنابراین در حین مشاهده ی ارور یاد شده در دستگاه های خود می توانید فرصت را از دست نداده و سریعا اقدامات مربوط به رفع کد خطای E5 را انجام دهید.

کد خطایf5

بررسی و کنکاش فهرست متعلق به ارور یخچال سامسونگ می تواند مزایای زیادی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. شما زمانی می توانید با ارورها و کد خطاهای متعددی در یخچال فریزر های برند سامسونگ مواجه شوید که حساس ترین و اساسی ترین قطعات مربوط به داخل دستگاه، دچار یک سری از خرابی ها شده باشد. کد خطای f5 از مهمترین ارورهای مربوط به دستگاه های یاد شده می باشد که به شکل شایع می توانید ارور مذکور را مشاهده کنید. خرابی سنسور دمای فریزر می تواند به دنبال خود ارور یا کد خطای f5 را داشته باشد. سنسور مذکور از عمر مفید طولانی مدتی برخوردار است با این حال در برخی از مواقع دچار یکسری از خرابی ها می شود.

کد خطای d5

آخرین ارور یخچال سامسونگ را کد خطای d5 شکل داده است که شما می توانید در برخی از مدل های یخچال فریزر های برند سامسونگ ارور یاد شده را مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که کد خطای d5 زمانی خود را نشان می دهد که سنسور یخچال فریزر دستگاه دچار یکسری از خرابی ها شده باشد. به عبارتی زمانی که خطای سنسور یخچال فریزر به وجود آید، کاربران می توانند با کد خطای d5 مواجه شوند. برای رفع کردن چنین مشکلی نیز بهتر است که از خدمات پس از فروش برند یاد شده بهره مند شوید و از این طریق مشکل دستگاه در اختیارتان را رفع کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.