کیا اپتیما بخریم یا نه؟ +جدول‌ قیمت‌ و مشخصات

0

کیا اپتیما یکی از خوش‌نام‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت کره‌ای کیا

قیمت اپتیما ۲۰۱۶ ،اپتیما ۲۰۱۰ ،اپتیما ۲۰۱۳ ،کیا اپتیما ۲۰۱۵ ،قیمت اپتیما ۲۰۱۷ ،مشخصات فنی اپتیما ۲۰۱۶ ،قیمت کیا اپتیما ۲۰۱۷ ،اپتیما ۲۰۱۸

۲۰۱۶ Kia Optima SXL
کیا اپتیما یکی از خوش‌نام‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت کره‌ای کیا بوده که در ایران نیز به لطف امکانات قابل‌قبول و قیمت متناسب توانسته است نسبت به خودروهای کلاس خود، سهم بالاتری از بازار را به خود اختصاص دهد.
تصویر کیا اپتیما بخریم یا نه؟! +جدول‌قیمت‌ها

 یکی از ویژگی‌های اپتیما آن است که با ظهور نسل‌های جدید، خریداران با خودروی بهتری مواجه می‎شوند و کیا همواره کوشیده است تا نسخه‌های جدید از بهبودهای واقعی بهره‌جویند.

اپتیما از پیشرانه ۴ سیلندر با حجم ۲.۴ لیتر سود می‌برد که حداکثر قدرت آن ۱۷۷ اسب بخار و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۹ لیتر در صد کیلومتر است. البته سری نخست اپتیما که به ایران وارد شد از پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۶ بهره می‌برد که ۱۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت ره آورد آن بود.

همچنین بیشینه سرعت این خودرو ۲۰۸ کیلومتر بر ساعت و شتاب آن ۹.۵ ثانیه برای رسیدن از حالت سکون به صد کیلومتر در ساعت است.

اپتیما که به‌عنوان خودرویی پر آپشن در محصولات کیا قرار دارد، توجیه خرید خود را به دارا بودن آپشن های زیاد و همچنین سواری نرم بیان می‌کند. البته گفتنی است که اگر شما تجربه سواری این خودروها را نداشته باشید، ظاهر بسیار زیبای داخلی و بیرونی آن به‌خوبی شمارا شگفت‌زده می‌کند.

می‌توان گفت شما یک خودرو مانند نمونه‌های لوکس ژاپنی نظیر لکسوس را سوار می‌شوید ولی با قیمتی پایین‌تر. البته بدیهی است که تولیدات کره‌ای ازنظر استقامت و همچنین ازنظر هزینه تعمیرات هیچ‌گاه قابل قیاس با محصولات کره‌ای نیستند! ولی شاید تفاوت چند صدمیلیونی شمارا به این کار مجبور کند.

همچنین شتاب خوب، موتور قوی، ضریب دنده بسیار مناسب، وزن متوسط و بسیاری دیگر از عوامل، شمارا به خرید این خودرو وامی‌دارد!

این خودرو در آزمون سازمان ارزیابی تصادفات خودرو روی نسخه سال ۲۰۱۵، توانست با کسب رتبه ۵ ستاره، ارزش معنوی خرید این خودرو سواری را کمی بالاتر ببرد. از طرفی این خودرو با امنیت ۸۹% برای سرنشینان بزرگ‌سال، ۸۶% برای خردسالان، عملکرد سامانه‌های امنیتی ۷۱% برای خودرو و همچنین امنیت ۶۷% برای عابران پیاده، می‌تواند تا حد زیادی اطمینان دهنده منطقی بودن خرید باشد.

قیمت اپتیما در بازار برای تولیدات سال ۲۰۱۵ و سال‌های ماقبل تقریباً بین ۷۴ تا ۱۵۲ میلیون تومان است که در جداول ذیل جزییات این قیمت‌ها آمده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.