انتقاد وینفرد شفر ،سرمربی استقلال از فرهنگ رانندگی ایرانی‌ ها

0

من ماشین ندارم اما راننده بسیار خوبی دارم و از او راضی هستم. من در هنگام رانندگی در تهران حتما باید GPS داشته باشم. من در کشورهای مختلفی زندگی کرده‌ام، ولی اتفاقاتی که در ایران می‌بینم در هیج جای دنیا ندیده‌ام.
مثلا در یک خیابان یک طرفه در حال رانندگی هستیم که یک خودرو یا موتورسیکلت مستقیم به سمت ما می‌آید و من تعجب می‌کنم که چرا به این سمت می‌آید و آیا این خیابان تابلو ندارد؟ یکبار هم دیدم یه خودرو در اتوبان پرتردد متوقف شد و برعکس دور زد و در لاین دیگر به مسیر خود ادامه داد.

سرمربی استقلال باشگاه استقلال تهران وینفرد شفر اهل کجاست ماشین وینفرد شفر همسر وینفرد شفر فرهنگ رانندگی در آلمان فرهنگ رانندگی در ایران اینستاگرام وینفرد شفر بیوگرافی وینفرد شفر</div

اگر این اتفاق در آلمان رخ می‌داد این فرد بخاطر اینکه برای خود و سایر رانندگان دیگر خطر آفریده حداقل به یکسال زندان محکوم می‌شد.
در خیلی مواقع هم دیده ام که یه کودک روی پای مادر خود روی صندلی جلو نشسته و یا یک پدر فرزند ۲ یا ۳ ساله‌اش را پشت فرمان می‌گذارد و در صورت یک ترمز ساده بچه به بیرون پرت خواهد شد. اگر پدر و مادر فرزندان خود را دوست دارند نباید این کار را انجام دهند و حتما بچه‌ها باید یک صندلی جداگانه داشته باشند. من خواهش می‌کنم که این صحبت‌ها را در تلویزیون اعلام کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.