دانگ فنگ به مدار تولید ایران خودرو بازگشت + آمار تولید

0

با انتشار آمار تولید بهمن ۹۸ ایران خودرو، مشخص شد که دانگ فنگ به صورت محدود به خط تولید ایران خودرو بازگشته است.

بر اساس آمار منتشر شده، ایران خودرو در بهمن ماه گذشته تمام محصولاتش جز سوزوکی گرندویتارا را تولید نموده است. همچنین با توجه به فهرست زیر، تولید هایما نیز در ایران خودرو خراسان قوت گرفته و فرایند تولید کراس اوورهای این نشان چینی با قدرت بیشتری دنبال می شود. دانگ فنگ H30 کراس هم که در ماه های قبل توقف تولید و یا چند دستگاهی را تجربه می کرد، در بهمن ۱۳۹۸ به رشد تولید مقطعی رسیده و توانسته تا با آمار ۱۰۶ دستگاه در فهرست تولید ایران خودرو حضور داشته باشد. البته که در شرایط مساعد، ایران خودرو ظرفیت تولید بیش از ۳ هزار دستگاه دانگ فنگ H30 کراس را به صورت ماهانه دارد. اما با وجود اینکه در ماه گذشته این هاچ بک کراس چینی در این شرکت تولید شده است، اما در جایگاه کم تیراژ ترین خودروی ایران خودرو در بهمن ۹۸ جای گرفته و احتمال دارد که هنوز به صورت منظم وارد مدار تولید نشده باشد.

مقایسه خودرو مقایسه ام وی ام X22 با H30 کراس ام وی ام بهتر است یا دانگ فنگ H30 مقایسه ام وی ام X22 مقایسه دانگ فنگ H30 کراس قیمت ام وی ام X22 مشخصات ام وی ام X22 معایب و مزایای ام وی ام X22 معایب و مزایای H30 کراس قیمت دانگ فنگ H30 کراس مشخصات دانگ فنگ اچ 30

در بهمن ۱۳۹۸ گروه صنعتی ایران خودرو ۴۵ هزار و ۴۰۲ دستگاه خودروی سواری را تولید و به مرحله تجاری سازی رسانده است. این شرکت در ۱۱ ماه گذشته، توانسته تا تیراژ تولید ۳۵۷ هزار و ۸۵۹ دستگاه خودروی سواری را ثبت نماید.

https://asbe-bokhar.com/wp-content/uploads/2020/02/IKCO-bahman98-1536x800.jpg
منبع:اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.