معرفی خودرو تمام برقی DS + عکس

0

این ابرخودرو بر اساس خودرو مفهومی E-Tense که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود، ساخته شده است.

DS نسخه‌ای از کانسپت E-Tense خود را معرفی کرده است. طراحان این کوپه اسپرت، آن را نسبت به قبل ارتقاء داده  و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده اند.

DS Automobiles فروش شب یلدایی DS مدیرعامل شرکت DS محصولات جدید ds مجله خودرو کارستان مجله خودرو

E-Tense پرفورمنس جدید، خودرویی تکامل یافته‌ از E-Tense با قدرت ۴۰۲ اسب بخار است که در نمایشگاه موتور ژنو ۲۰۱۶ نشان داده شد و اکنون به عنوان یک ابرخودرو با عملکرد بالا ارائه شده است.

این خودرو توسط یک پیشرانه دو موتوره جدید حرکت می کند که توسط تیم مسابقه فرمول E DS پرفورمنس طراحی شده است. در این خودرو یک موتور ۳۳۵ اسب بخار در جلو و یک موتور ۴۶۹ اسب بخار در عقب به کار رفته است که در مجموع ۸۰۵ اسب بخار  و ۵۹۰۰ پوند فوت گشتاور تولید می کند که بیش از سه برابر قدرت یک خودرو مسابقه فرمول E است.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/11/19/15607955_866.jpg
این خودرو از باتری Total Energies استفاده می کند که در یک پوشش کامپوزیت کربن-آلومینیوم در عقب قرار دارد و دارای ترکیبی منحصر به فرد و سیستم خنک‌کننده است که برند خودروسازی DS می‌گوید که این باتری توان تولید  ۶۰۰ کیلووات را دارد.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/11/19/15607954_607.jpg
DS  با طراحی E-Tense پرفورمنس به طور غیر مستقیم اشاره کرده که قرار است در آینده خودروهای برفی تولید کند. تغییراتی که این خودرو نسبت به سال ۲۰۱۶ داشته، شامل تغییرات در نمای جلویی است که اکنون زاویه‌دارتر شده و جلوپنجره دارای علامت تجاری این برند است که با چراغ‌های جدید و یک جفت دوربین جمع‌آوری اطلاعات، احاطه شده است.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/11/19/15607956_531.jpg
DS می‌گوید در کابین نیز امکاناتی برای جمع آوری اطلاعات طراحی شده است. صندلی‌ها و فرمان فرمول E نشان از طراحی اسپرت این خودرو دارد.

منبع:خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.