معرفی شورولت کلرادو ۲۰۲۴ +عکس

0

جنرال موتور، تغییراتی را برای شورولت کلرادو ۲۰۲۴ در نظر گرفته است. نسل جدید این پیکاپ تراک به تازگی و برای سال ۲۰۲۳ معرفی شده بود و اکنون چنین تغییراتی برای مدل جدید حیرت‌انگیز است.

 شورولت کلرادو ZR2  قیمت شورولت کلرادو ZR2  chevrolet colorado 2024  محصولات جدید شورولت  پیکاپ آمریکایی در ایران  بهترین پیکاپ های دنیا

پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ آن که ۲.۷ لیتر حجم دارد، اکنون همانند سیلورادو، با نام TurboMax شناخته می‌شود و ارتقا یافته است. این تغییر برای تریم‌های Trail Boss ،Z71 و ZR2 به طور استاندارد ارائه می‌شود و برای تریم‌های WT و LT آپشنال است. خروجی پیشرانه به ۳۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۸۳ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.

شورلت نسخه Turbo Plus را با خروجی ۳۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۹ نیوتن متر گشتاور حذف می‌کند. این نسخه برای مدل‌های ۲۰۲۳ ارائه می‌شد و در تریم‌های Z71 و Trail Boss به طور استاندارد وجود داشت. برای تریم‌های WT و LT نیز آپشنال بود.

یکی دیگر از ارتقاهایی که برای کلرادو ۲۰۲۴ ارائه شده، نمایشگر ۱۱ اینچی اطلاعات مربوط به راننده است که در همه تریم‌ها تعبیه می‌شود. نمایشگر قبلی ۸ اینچی بود.

پکیج WT Convenience با یک کنسول کف خودرو همراه شده که در تریم‌های ویژه کار ارائه نمی‌شود. پکیج Dark Essentials نیز نشان مشکی دارد و برای تریم‌های WT ،LT و Z71 دردسترس است. پکیج تزئینات و جزئیات گلگیرهای جلویی نیز برای تریم‌های LT ،Trail Boss ،Z71 و ZR2 قابل انتخاب است.

با انتخاب پکیج Advanced Trailering برای تریم‌های WT ،LT ،Trail Boss و Z71 سطح ایمنی خودرو افزایش می‌یابد. زیرا ویژگی هایی مانند‌ دستیار کنترل منطقه نقطه کور اضافه می‌شود. این ویژگی‌ برای تریم ZR2 به طور استاندارد قرار گرفته است.

 شورولت کلرادو ZR2
 قیمت شورولت کلرادو ZR2
 chevrolet colorado 2024
 محصولات جدید شورولت
 پیکاپ آمریکایی در ایران
 بهترین پیکاپ های دنیا

تریم ZR2 با رینگ‌های ۱۷ اینچی با تزئینات Tech Bronze همراه است. ZR2 Bison Edition با پکیج اختیاری Recovery همراه است؛ اما محتویات این پکیج ارائه نشده است.

آپشن های جدید عبارتند از پکیج Lighting آفرود، پکیج Sports Bar، استریو Kicker، پکیج Hood Decal، نشان‌ها و حروف مشکی روی درب بار و پله‌های کمکی مشکی‌.

نسخه ZR2 Bison، که قبلا نمایش داده شده بود، اکنون به خط تولید مدل ۲۰۲۴ پیوسته است. این نسخه در پاییز امسال عرضه می‌شود و قیمت آن مشخص نیست.
مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.