برگزاری نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور

0

نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور برگزار می شود.

نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور با عنوان KITO NEXT در روز یکشنبه مورخه 14 آبان ماه، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

 اخبار کرمان موتور  مدیرعامل کرمان خودرو  آدرس کارخانه کرمان موتور  شرکت کرمان موتور  شماره تماس کرمان موتور  کرمان موتور  مدیرعامل کرمان موتور  خدمات پس از فروش کرمان موتور

همراه با شرکت کرمان موتور، «دانشگاه علم و صنعت ایران ” و پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در برگزاری نخستین رویداد نواوری و فناوری کرمان موتور مشارکت و همکاری دارند.

مهمترین محورها و پنل های تخصصی این رویداد، شامل “خودروهای هیبریدی، برقی و انرژی های نو”، “هوش مصنوعی و خودروهای هوشمند متصل و خودران”، “فناوری های پیشرفته در حوزه مواد و فرایندهای تولید”، “طراحی و توسعه پلتفرم مشترک”، “رویکردهای نوین در طراحی استایل خودرو”، “تحلیل و شبیه سازی خودرو” و ” مدرسه کسب وکار کرمان موتور” می باشد.

همچنین قرار است تا در این رویداد فرصت های نوآوری و فناوری ، مراحل توسعه اولین محصول بومی کرمان موتور تشریح شود و نسبت به تاسیس دفتر تحقیق و توسعه فناوری شرکت کرمان موتور در دانشگاه علم و صنعت اقدامات لازم صورت گیرد.

دبیرخانه نخستین رویداد KITO NEXT از تمام شرکت های دانش بنیان، فناور و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی و دانشگاهی، اعضا هیئت علمی دانشگاه ها، نخبگان، پژوهشگران و صاحبان ایده حوزه صنعت خودرو به منظور اطلاع از نیازهای فناورانه شرکت کرمان موتور برای حضور در این همایش و رویداد
دعوت به عمل آورده است. علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد فوق می توانند از طریق نشانی https://kermanmotor.com/kitonext اقدامات لازم را انجام دهند.

یاددآور می شود که نخستین رویداد فرصت های نوآوری و فناوری کرمان موتور، 14 آبان ماه  در سالن امام رضا(ع) دانشگاه علم و صنعت ایران از ساعت 8 الی 15 با حضور فرهیختگانی از ایران، چین و ایتالیا برپا خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.