تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو

0

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده از تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون زیربنایی دولت خبر داد.

مهران سالاریه گفت: آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شد.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده افزود:

دیروز پس از برگزاری 17 جلسه تخصصی در کمیسیون فرعی و 3 جلسه در کمیسیون اصلی زیربنایی، صنعت و محیط زیست دولت و گذشت بیش از 10 ماه از تصویب اصلاحیه ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو، آیین‌نامه اجرایی این ماده به تصویب کمیسیون اصلی زیربنایی دولت رسید و برای تصویب نهایی به هیئت وزیران رفت.

وی افزود: در این آیین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودرو‌ها برای جایگزینی افزایش یابد.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با اشاره به این که جدول معادل سازی گواهی اسقاط نیز پس از 6 سال اصلاح شده است، گفت: در عین حال توجه ویژه به اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده و خودرو‌های سنگین فرسوده نیز در این آیین‌نامه دیده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین کارگروهی نیز موظف به اولویت‌بندی و تخصیص اعتبار برای نوسازی ناوگان خودرو‌های فرسوده شده است. پیش‌بینی می‌شود این آیین نامه در نخستین جلسه دولت تصویب و ابلاغ شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.