معرفی پورشه 911 تک آرت GT Street R Touring 2024

0

پورشه 911 توربو S با بال اضافه!

احتمالا قبول دارید که تنها کمبود پورشه 911 توربو S، چیزی نیست جز یک باله بزرگ عقب. خبر خوش این‌که متخصصان شرکت تک آرت نیز به همین دلیل به سراغ این کوپه آلمانی رفته و با نصب این قطعه و البته برخی تغییرات دیگر، خودرویی جالب را عرضه کرده‌­اند که 790 اسب­‌بخار قدرت در اختیار دارد.

معرفی پورشه 911 تک آرت GT Street R Touring 2024

مشخصات ظاهری تک آرت جی‌تی استریت

کیت بدنه تک آرت جی تی استریت R تورینگ از 40 قطعه متفاوت تشکیل شده است. باید به گل‌گیرها، رکاب‌های جانبی، هواکش‌ها، کاپوت فیبرکربن هم اشاره کنیم، که مشتری می‌­تواند هریک از آن‌ها را با روکش مات یا براق سفارش دهد.

در این میان نباید از طراحی جالب باله عقب غافل شویم، که علاوه بر جنبه ظاهری، از نظر آیرودینامیک هم کاربرد دارد. این قطعه علاوه بر 60 درصد کاهش وزن نسبت به نمونه مشابه ساخت پورشه، جریان هوای بیشتری را به طرف پیشرانه شش سیلندر ارسال می­‌کند، که با توجه به تقویت پیشرانه، امر مهمی است.

معرفی پورشه 911 تک آرت GT Street R Touring 2024

مشخصات فنی تک آرت جی‌تی استریت

مشتریان می­‌توانند دو سطح از تقویت پیشرانه را انتخاب کنند. در حالت اول و با تغییرات نرم‌­افزاری، 60 اسب­‌بخار قدرت و 100 نیوتن متر گشتاور به خروجی پیشرانه اضافه می­‌شود. اما در حالت دوم و با نصب توربوشارژرهای جدید، تغییر در پارامترهای موتور و گیربکس و نصب سیستم اگزوز سفارشی، قدرت و گشتاور با افزایش 150 واحدی به 790 اسب­‌بخار و 950 نیوتن‌متر می­‌رسد. بنابر اعلام تک آرت، حداکثر سرعت جی‌تی استریت R تورینگ هم 348 کیلومتر برساعت خواهد بود.

با نصب سیستم تعلیق اسپرت، ارتفاع بدنه تا 2.5 سانتی‌متر کاهش یافته است. کمک‌­فنرهای سفارشی نیز با رینگ‌های 20 و 21 اینچی در جلو و عقب همراه می­‌شود. البته فاصله چرخ‌ها کمی بیشتر شده و دیسک ترمزهای کربن هم نصب شده است.

مشخصات کابین تک آرت جی‌تی استریت

فضای کابین تک آرت جی تی استریت R تورینگ نیز با انبوهی از چرم، آلکانترا، فیبرکربن، آلومینیوم و … تزئین شده است.

قیمت تک آرت جی‌تی استریت

تک آرت برای تبدیل پورشه 911 توربو S به جی‌تی استریت R تورینگ، حداقل 98,250 یورو (تقریبا 107 هزار دلار) از مشتریان اروپایی دریافت می­‌کند. برای خرید خودروی پایه یعنی پورشه 911 توربو S هم باید 230 هزار دلار پرداخت کرد.

تک آرت برای تولید فقط 25 دستگاه جی‌تی استریت R تورینگ برنامه­‌ریزی کرده است.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.