معرفی موتورسیکلت دوکاتی Diavel V4 +عکس

0

آخرین محصول شرکت بنتلی با پیشرانه درون‌سوز، یک کوپه به نام بتور است که 740 اسب­‌بخار قدرت در اختیار دارد و فقط در تیراژ 18 دستگاه تولید شده است.

اکنون در یک اقدام عجیب، دوکاتی تصمیم گرفته یک مدل ویژه را برای گرامی‌داشت بنتلی بتور، تولید کند. این خبر شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد، اما بنتلی و دوکاتی چندان بی‌ارتباط نیستند. دوکاتی به عنوان زیرمجموعه لامبورگینی، عضوی از گروه فولکس واگن به شمار می­‌آید که مالکیت بنتلی را در اختیار دارد. در نهایت به نظر می‌­رسد که آلمانی­‌ها، واسطه همکاری این دو برند ایتالیایی و بریتانیایی شده‌­اند.

دوکاتی Diavel V4

برای شباهت به محصولات بنتلی، بدنه دوکاتی Diavel V4 با یکی از رنگ‌های سفارشی این برند یعنی سبز Scarab تزئین شده است، در حالی که طراحی رینگ‌ها نیز به رینگ‌های بنتلی بتور شباهت دارد. جزئیات دیگری شامل ورودی‌های هوا، گارد جلو و باک دوکاتی Diavel V4 نیز به نحوی طراحی شده است تا بنتلی بتور را تداعی کند.

البته خریداران این محصول می‌­توانند رنگ بدنه و بسیاری از موارد دیگر را بنابر سلیقه خود انتخاب کنند.

دوکاتی Diavel V4 به پیشرانه 1.2 لیتری با 168 اسب­‌بخار قدرت مجهز شده است.
دوکاتی برای تولید 550 دستگاه Diavel V4 برنامه‌ریزی کرده است. گذشته از 500 نمونه استاندارد، 50 دستگاه از این مجموعه هم به قابلیت‌های سفارشی مجهز شده و تحت سری Diavel for Bentley Mulliner عرضه می‌­شوند. قیمت مدل استاندارد، 70 هزار دلار اعلام شده در حالی که قیمت نسخه سفارشی بنتلی می­‌تواند به حوالی 90 هزار دلار برسد.

بنابر اعلام مدیرعامل دوکاتی آقای کلادیو دومنیکالی، تمام ظرفیت دوکاتی Diavel V4 ظرف یک هفته پس از رونمایی، به فروش خواهد رسید. تحویل این محصول به مشتریان از تابستان سال آینده شروع می­‌شود.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.